Házirend

Házirend

ORFEUM HÁZIREND

JEGYVÁSÁRLÁS AZ ORFEUM PROGRAMJAIRA

Az Orfeum programjain való részvétel belépőjegy váltása mellett lehetséges.

Jegyértékesítés

Az Orfeumban tartott programokra, előadásokra online jegyrendszerünkön keresztül (www.ticket.orfeum.hu,) vagy személyesen, az Orfeum jegypénztári nyitva tartási idejében lehet jegyet venni. (1073 Budapest, Erzsébet krt. 43-49.).

A jegyvásárlás minden esetben regisztrációhoz kötött – név, email cím, telefonszám megadása kötelező.

Az Orfeum jegypénztárában kizárólag készpénzes fizetésre van mód, amennyiben online jegyrendszerünkön keresztül vásárol, úgy a jegyeket kifizetheti bankkártyával a PayPal rendszerén keresztül, vagy banki átutalással is.

Jegypénztári nyitva tartás: programnapokon a hivatalos nyitástól számított plusz 2 óra – tehát 19.00 nyitás esetén 21.00-ig tart nyitva a jegypénztár.

Jegyértékesítéssel kapcsolatban hívható telefonszám: +36 30 948 6448, mely vasárnap és ünnepnapok kivételével minden nap 10:00-21:00 között hívható.
Bankszámla szám: Erste Bank, 11600006-00000000-44331892 (Royal Orfeum Kft.)

 

Jegyek típusa

Estjeinkre az alábbi jegytípusokat értékesítjük (a jegyek ára és típusa estenként változhat)

Deluxe jegy: színpaddal szemben található asztalok

Prémium jegy: a színpad jobb és bal oldalán található első 7-7 asztal
Standard jegy:a színpad jobb és bal oldalán a hátsó 4-4 asztal
Állójegy
 – estjeink állójeggyel is látogathatóak – kivétel a vacsoraszínházi estek és a revüműsorok, – melyeket kizárólag érkezéskor a jegypénztárban lehet megvásárolni.

 

Az állójegyek árát estjeinknél a leírásban minden esetben jelezzük.

Az állójeggyel ülőhelyet nem lehet elfoglalni.
Állójeggyel akkor sem szabad leülni, ha vannak üres asztalok, hiszen azokra is érkezik majd vendég.

Amennyiben marad szabad ülőhely, kollégánk a regisztrációnál ezt jelzi az állójegyet váltó vendégeknek.

Az állójegyet váltók a bárpult előtt, a tánctéren és a bárpultot az előtérrel összekötő folyosón tartózkodhatnak. A konyha felőli folyosó személyzeti terület, amit kérünk szabadon hagyni, valamit a bárpult mögött található bankett termünk szintén személyzeti terület, mely vendégek számára nem használható.

Állójegyet revü és vacsoraszínházi estekre nem árusítunk.

Programtípusaink

 

Vacsoraszínházi estekre vásárolható jegytípusok

Deluxe jegy

  • húsos menüvel, vagy
  • vegetáriánus menüvel

Prémium jegy

  • húsos menüvel, vagy
  • vegetáriánus menüvel

Standard jegy

  • húsos menüvel, vagy
  • vegetáriánus menüvel

 

Koncertekre vásárolható jegytípusok

Deluxe jegy

  • vacsorás jegy húsos vagy vegetáriánus menüvel, vagy
  • tapas tállal, vagy
  • 5000 – forint értékű lefogyasztható italkuponnal

Prémium jegy

  • vacsorás jegy húsos vagy vegetáriánus menüvel, vagy
  • tapas tállal, vagy
  • 5000 – forint értékű lefogyasztható italkuponnal

Standard jegy

  • vacsorás jegy húsos vagy vegetáriánus menüvel, vagy
  • tapas tállal, vagy
  • 5000 – forint értékű lefogyasztható italkuponnal

 

 

A jegyekhez választható szolgáltatások részletezve

Vacsorás jegy: mely egy 3 fogásos vacsorát is tartalmaz.

Kérjük, szíveskedjenek választani a programleírásban találhatóhúsos vagy vegetáriánus menük közül. Választásukat vásárláskor a megjegyzés rovatban vagy a későbbiekben a foglalas@orfeumclub.hu mail címen szükséges jelezni az esetleges ételallergia megjelölésével, legkésőbb az eseményt megelőző napig. A menüket ételallergiában szenvedő vendégeink számára az allergének elhagyásával vagy cseréjével meg tudjuk oldani, de csak abban az esetben, ha ezt előre jelzik. Az est folyamán a menü változtatására már nincs lehetőség.

Vacsoraszínházi esteken érkezéskor az előétel, szünetben a főétel, az előadás végén pedig a desszert kerül felszolgálásra. Amennyiben ünnepelt van a vendégek közt, és  a tortás köszöntést igénylik, úgy azt az előadás végén tudjuk lebonyolítani.

A vacsorás jegyek italfogyasztást nem tartalmaznak.

Koncerteken az étkezésre 19.00 – 22.00 közt van lehetőség.

Tapas tál jegy: tapas tál árát tartalmazza a jegy – a tál tartalma minden esetben feltüntetésre kerül az adott esteknél a honlapon. A tálat ételallergiában szenvedő vendégeink számára az allergének elhagyásával vagy cseréjével fel tudjuk szolgálni, de csak abban az esetben, ha ezt előre jelzik. Az est folyamán változtatására már nincs lehetőség.

A tapas tál jegyek italfogyasztást nem tartalmaznak.

Étkezésre 19.00 – 22.00 közt van lehetőség.

Italkupont tartalmazó jegy: 5000.- forint értékű italkupont tartalmaz

 

Italkuponok felhasználása
Az italkuponokat érkezéskor a regisztrációnál adjuk át, melyeket kizárólag az adott napon lehet felhasználniitalfogyasztásra, készpénzre nem válthatók, visszaadni belőle nem tudunk. Fizetéskor a felszolgáló kollegának kell átadni, hogy a számla végösszegéből levonásra kerüljön. A kuponok elvesztése esetén azokat pótolni nem tudjuk, az ebből adódó veszteségért az Orfeum felelősséget nem vállal.


Jegyfoglalás menete

 

Foglalást követően a jegyeket 3 munkanapon belül, az előadást megelőző 7 napban lefoglalt helyeket pedig a foglalástól számított 24 órán belül meg kell vásárolni, mert a foglalást így tekintjük véglegesnek. A lefoglalt, de meg nem vásárolt jegy nem tekinthető végleges foglalásnak, a fizetési határidő lejárta után törlésre kerül. A törlés nem automatikus, előzetesen írásos emlékeztetőt küldünk egy alkalommal. Amennyiben válasz nem érkezik egy napon belül, úgy a foglalásttovábbi értesítés nélkül véglegesen töröljük.
Az elővételes jegyeket legkésőbb az adott rendezvény előtti napig meg kell vásárolni. A rendezvény helyszínén, a rendezvény napján nem áll módunkban elővételes jegyet adni kedves vendégeinknek.
Amennyiben ugyanarra a programra, különböző néven, egymástól függetlenül adnak le foglalást, és az egyikre nem tartanak igényt, úgy kérjük, hogy töröljék a feleslegessé vált foglalást, vagy kérjék az ügyfélszolgálat segítségét a törléshez.

 

Jegyvásárlás nagyobb létszámú asztalokhoz
Hat fős asztalainkat elsősorban nagyobb csoportok számára tartjuk fent, így amennyiben 5-nél kevesebb jegyet vásárol ezen asztalok bármelyikéhez, úgy előfordulhat, hogy foglalását egy kisebb létszámú másik asztalhoz helyezzük át, amelyről emailben értesítést küldünk. Kérjük ennek szíves tudomásul vételét.

 

Jegyvásárlás több különböző asztalhoz
Amennyiben a Deluxe asztalok közül több, egymás melletti, egy oldalon, egy oszlopban lévő asztal összes ülőhelyét megvásárolja, úgy lehetősége van az asztalok összetolását igényelni. (Pl. 1-es, 1/A, 2-es számú asztalok összetolhatók.)

Az egymás mellett, de nem egy oszlopban lévő asztalokat nem tudjuk összetolni, mert felszolgáló kollégáinkat akadályozza a munkavégzésben, vendégeink kiszolgálásában. (Pl. 1-es és 5/A számú asztalok nem tolhatók össze.)

Két egymás mellett, egy oldalon, egy oszlopban lévő asztalt csak abban az esetben tolunk össze, ha az ezeknél található összes jegyet egy társaság vásárolta meg.

Jegyvásárlás alkalmával, ha nem talál elegendő számú egy asztalnál található jegyet, úgy kérjük, az egy-egy, teljesen különböző asztaloknál található szabad helyek lefoglalása helyett, kérje ügyfélszolgálatunk segítségét. Felhívjuk figyelmét, amennyiben mégis lefoglal külön asztalokhoz jegyeket, nem tudjuk biztosítani a vendégek egy asztalhoz való összeültetését, mivel egy adott asztalnál csak annyi főt tudunk leültetni, amennyi jegyet ahhoz az asztalhoz értékesíteni tudunk. Az asztalok pótszékezésére nincs lehetőség, különös tekintettel prémium és standard asztalainkra.

Amennyiben érkezéskor a foglaláshoz képest több személy érkezik egy társasággal, nem tudjuk garantálni a csatlakozó vendégek ugyanannál az asztalnál történő elhelyezését, illetve előfordulhat, hogy egyáltalán nincsen szabad ülőhely.

Duplikáció
Amennyiben az Orfeum hibáján kívül eső technikai hiba adódik (pl. kimaradás az internet szolgáltatásban, szerverhiba, stb.) amelynek következtében ugyanazon jegyek véletlenül duplán kerülnek eladásra a jegyrendszerben, mi azonnal értesítést kapunk erről, és a hiba korrigálásakor úgy járunk el, hogy az első vásárló élvez prioritást, a második vásárlónak pedig egy másik asztalt ajánlunk fel. Abban az esetben, ha teltházunk van már, és nincs másik szabad asztal, úgy ülőhelyet biztosítani nem tudunk, egy másik kiválasztott előadásra átfoglalunk, vagy a kifizetett jegyek árát visszatérítjük.

 

A megváltott jegyek átvétele

Az online megvásárolt jegyeket fizetés után a rendszerből emailben kiküldjük, ez elegendő a beléptetéshez, kinyomtatni nem szükséges, telefonon bemutatva is elfogadjuk.

A banki átutalással fizetett jegyek bankzárást követően, a beérkezett utalások feldolgozása után 24 órán belül kerülnek kiküldésre. Amennyiben az utalást követő 2 napon belül jegyeit nem találja a megadott email fiókjában, úgy kérjük, ellenőrizze spam mappáját, vagy lépjen be Orfeum-jegyrendszerben lévő fiókjába, és ellenőrizze, hogy mail címét helyesen adta-e meg. Ha egyik módon sem találja, kérje ügyfélszolgálatunk segítségét.


Lemondás

Amennyiben a vendég nem tud részt venni az eseményen, úgy a jegyek árát visszaadni nem tudjuk. Amennyiben legalább 3 nappal jelzi előre, hogy nem tud részt venni, úgy a lemondástól számított 1 hónapon belül a jegyek árát másik előadásra felhasználhatja, esetleges különbözet kifizetésével. Egy azon vásárlást maximum egyszer tudunk módosítani, további módosításra lehetőség nincs.
Amennyiben az adott estre a vásárolt jegyekhez képest kevesebben érkeznek, úgy a fel nem használt jegyek árát visszafizetni nem tudjuk.

 

A jegyek másik előadásra vonatkozó cseréje nem vonatkozik a vacsoraszínházi estekre. Lemondás esetén a jegyek árát sem visszaadni nem tudjuk, sem másik előadásra  cserélni nem tudjuk.

 

Érkezés, helyek elfoglalása

 

Jegyértékesítő rendszerek felületein az asztalkiosztást mutató képen az egyes asztaloknál feltüntetett számok / betűjelzések az adott asztalnál maximálisan és kényelmesen ültethető személyek számát jelzik. A foglalás asztalra vonatkozik, az azon belüli ültetés érkezési sorrendben történik.

Az eladott jegyek alapján az asztalok előzetesen beosztásra kerülnek, így érkezéskor változtatásra nincsen lehetőség.

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy előre megváltott jegyek esetében, az adott asztalhoz szóló foglalást a koncert meghirdetett kezdési időpontja után maximum 30 percig tudjuk tartani. Ezt követően – amennyiben a foglaláskor megadott telefonszámon nem tudjuk elérni a vendéget –, az el nem foglalt helyeket más vendégeknek értékesítjük. Amennyiben a vendég később megérkezik, az Orfeum mindent megtesz a vendég elhelyezése érdekében, azt azonban, hogy asztalt biztosít, garantálni nem tudja. A meghirdetett kezdési időpont előtt, telefonon (+36 30 948 64 48) jelzett késés esetén, természetesen érkezésig biztosítjuk a lefoglalt helyeket.

 

Vacsoraszínházi estek esetén, a kezdési időpont után érkező vendégeink csak a szünetben tudják helyeiket elfoglalni és előételüket elfogyasztani. Ezeken az esteken a felszolgálás az előadás alatt szünetel.

 

A Pódium teremhez érkezéskor megkérjük vendégeinket, hogy folyosón elhelyezett megállító táblánál szíveskedjenek várakozni, amíg ültető munkatársunk az asztalukhoz kíséri Önöket!

 

Átváltás magasabb kategóriára
Ha standard belépőt vagy állójegyet váltó vendégünk prémium asztalhoz szeretne ülni, jelezze jegyértékesítő munkatársunknak, aki a foglaltság függvényében intézkedik. Ez esetben (magasabb kategóriájú) asztalhoz való ültetésre a két árkategória közötti különbség megfizetésével van lehetőség.

 

 

RÉSZVÉTEL AZ ORFEUM PROGRAMJAIN

 Korhatár

Nyilvános rendezvényeink nem korhatárosak, ezért szülői felügyelettel, a szülő felelősségére kiskorú is részt vehet programjainkon, 18 év alatti személy részére alkohol tartalmú italt nem szolgálunk fel.

 

Beléptetés, kitiltás

Az üzemeltető a klubban tartózkodó látogató érdekében a beléptetés jogát fenntartja. Különösen tilos a klub területére: kábítószert, pirotechnikai eszközt, robbanékony, mérgező vagy gyúlékony anyagot vagy tárgyat, eszközt továbbá lőfegyvert, kést, gázspray-t, illetve egyéb, a közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről szóló mindenkori jogszabályban – jelenleg a 175/2003 (X.28.) kormány rendeletben meghatározott közbiztonságra különösen veszélyes tárgyakat, illetve általában olyan tárgyakat bevinni, amelyek birtoklása jogellenes, vagy amelyek a klub területén tartózkodó személyek biztonságára nézve egyébként veszélyt jelenthetnek.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy azon vendégeinket, akik viselkedésükkel az alapvető etikai szabályokat megsértik, mások szórakozását zavarják, illetve a jelen házirendben írtakat megsértik, helyszínünkről eltávolítsuk. Az Orfeum fenntartja a jogot továbbá, hogy amennyiben a vendég láthatóan túlzott mértékben ittas vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt áll, az Orfeum területéről kitiltsa, vagy belépését megtagadja.

Az Orfeum dresscode-ja könnyed – elegáns. A nem megfelelő ruházatban érkező vendégeket nem tudjuk beengedni.

A törvényi szabályozás értelmében a rendezvényhelyszínre megállapított maximális vendéglétszámon felül érkező személyek közül csak annyi főt áll módunkban beengedni, amennyi távozott (létszámstop).

Ilyen esetekben az elővételes ülőjeggyel rendelkező, de későn érkező vendég, és érkezéskor állójegyet váltó vendég, aki nem azonnal lépett be a helyiségbe, sem tud jegyével belépni, csak ha valaki távozik. Ez a dohányzás miatt kint tartózkodó vendégekre nem vonatkozik.

Állójegyet elővételben nem árusítunk, amennyiben a vendég állójeggyel nem azonnal lép be az adott koncertre, úgy a későbbiekben meghiúsuló belépésért létszámstop esetén az Orfeum felelősséget nem vállal.

 

Regisztráció, ruhatár

 

Érkezéskor a regisztráció, valamint az őrzött ruhatár használata kötelező.

Az Orfeum területére behozott vagy a ruhatárban hagyott kabátokban, táskában hagyott értékekért az Orfeum felelősséget nem vállal.

VENDÉGLÁTÁSRA VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK

 

Az Orfeumban csak a helyben vásárolt ételek és italok fogyaszthatók, idegen eredetű étel-ital az Orfeum területére nem hozható be.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy konyhánk csak a vacsorás jegyek mellé választható 3 fogásos menüket, illetve tapas tálakat készít. A’la carte étkezésre lehetőség nincs.

Születésnapokra, ünnepekre, az Orfeum saját tortáiból lehet előre rendelni a foglalas@orfeumclub.hu mail címen.

A koncert-programok végét követően az asztaloknál lévő fogyasztások lezárásra kerülnek, onnantól kezdve rendelésre a bárpultnál van lehetőség.

A vacsoraszínházi előadások szünetében zajló főétkezés megközelítőleg 50 percet vesz igénybe. Az előadás 2. részének mielőbbi indulása érdekében az asztalokat az estek végén zárjuk, így a fogyasztások kifizetése is ekkor történik. A számlát felszolgáló kollégáink kiviszik az asztalokhoz, így ott kérjük rendezni azokat.

Az Orfeumban fogyasztott ételek és italok árát készpénzzel és bankkártyával van lehetőség kiegyenlíteni. American Express kártyát, Erzsébet-utalványt, SZÉP kártyát és egyéb étkezési utalványokat nem áll módunkban elfogadni.

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a vacsoraszínházi előadások szünetében zajló főétkezés kb. 50 percet vesz igénybe.
Az előadás 2. részének mielőbbi indulása érdekében az asztalokat az estek végén zárjuk, így a fogyasztások kifizetése is ekkor történik.
A számlát felszolgáló kollégáink kiviszik az asztalokhoz, így ott kérjük rendezni azokat. Megértésüket köszönjük!

KEDVEZMÉNYKÁRTYA, AJÁNDÉKUTALVÁNY

 

Orfeum Ajándékutalványok
Az Orfeum 5.000,- és 10.000,-Ft értékben ajándékutalványokat értékesít, melyek belépőjegyek, étel és ital vásárlására is felhasználhatók, visszaadni belőle nem tudunk. Ezek lejárata a vásárlástól számított 6 hónap.
Nem névre szóló, az elvesztéséből adódó kényelmetlenségekért felelősséget nem vállalunk, a határidő lejártának meghosszabbítására lehetőség nincs.

 

Jegyvásárlás ajándékutalvánnyal
Amennyiben online foglal helyet, és a jegyek árát ajándékutalvánnyal szeretné fizetni, azt csak személyesen a jegypénztárban tudja megtenni, a foglalástól számított 3 munkanapon belül.


VIP kártyák
Törzsvendégeink számára 2010. november 11-e óta kiadott étel és italfogyasztásból 10% kedvezményre feljogosító VIP kártyát csak a kártya birtokosa használhatja fel kizárólag saját fogyasztására. A kártyát számlafizetéskor be kell mutatni felszolgáló kollégánknak, ennek hiányában a kedvezményt érvényesíteni nem tudjuk.

 

EGYÉB TUDNIVALÓK

 A műsorváltoztatás jogát minden esetben fenntartjuk!

Az Orfeum fenntartja a jogot, hogy az eseményeket minimum 60 fő foglalás esetén tartja meg.

Az Orfeum leginkább zenés programok mentén működő rendezvényhelyszín, így azok végeztével, amennyiben a vendégek túlnyomó többsége távozik, a feltüntetett nyitva tartásnál korábbi zárórát rendelhet el a vezetőség.

A dohányzás hatóságilag kizárólag az utcán, a bejárattól legalább 5 méternyi távolságra engedélyezett.

Italokat, poharakat és üvegeket az épületen kívülre nem szabad vinni, ezért kérjük azokat a bejáratnál lévő asztalon elhelyezni!

Üzemi területen (színpad, bárpult, konyha, személyzeti öltöző, iroda, raktárhelyiségek, a bárpult mögött található Bankett Terem, ruhatár) csak az Orfeum személyzete, az öltözőkben kizárólag az adott rendezvényen fellépő művészek és stábjuk – a rendezvény szempontjából nélkülözhetetlen – tagjai (sminkes, fodrász, öltöztető/kellékes, menedzsment) tartózkodhatnak.
A színpadon vendégek nem tartózkodhatnak.

A közönség, a művészek, illetve a személyzet testi épségének tánc- és akrobatikus mozdulatok miatti veszélyeztetése elkerülése végett show-műsorok alatt megkérjük vendégeinket, maradjanak helyeiken.

Az Orfeum berendezéseiben, hang- és fénytechnikai eszközeiben, valamint egyéb eszközeiben okozott károkért, szándékos rongálásért a vendég felelősségre vonható, s az okozott kárt megtéríteni köteles. Mindennemű lopás azonnali feljelentés von maga után. Vendégek egymás közötti testi épségében és vagy a rendezvényre hozott tulajdonában – szándékosan vagy figyelmetlenségből, gondatlanságból – okozott kárért az Orfeum nem vállal felelősséget, ugyanakkor szükség esetén értesíti a hivatalos szerveket.

A telefonok, egyéb elektromos berendezések töltésére, az Orfeum folyosóján található konnektorok használatával a vendég a saját tulajdonú töltő eszközzel van lehetőség.

Vendégeinknek a Corinthia Hotel Hársfa utca felől nyíló, őrzött parkolójában, 19.00 óra után 50%-os parkolási kedvezményt tudunk biztosítani a szabad helyek függvényében. Helyet előre foglalni nincs lehetőség. A kedvezmény igénybe vételéhez kérjük, távozás előtt adják át parkolójegyüket egyik felszolgáló kollégánknak, hogy lepecsételhessük, mielőtt azt a szálloda recepcióján érvényesítik!

Áfás számla igényét kérjük, időben jelezze. A számla kiállítása elektronikusan történik, így előfordulhat, hogy azt csak később tudja kézhez kapni.
A pénztártól, illetve a helyszínről való távozás után reklamációt nem fogadunk el.
Az Orfeum egész területén pénzváltásra nincsen lehetőség.

 

Szeretnénk, ha programjaink egyre több vendéghez juthatnának el, így ennek érdekében, a kommunikációnk részeként, estjeinkről fotók készülnek. A vezetőség fenntartja a jogot a fotók felhasználásához, különösen az Orfeum weboldalán (www.orfeum.hu) és Facebook-profilján (www.facebook.com/orfeum) való megjelenítéshez. Amennyiben ezzel kapcsolatban ellenvetése van, kérjük, jelezze! Ennek hiányában a hozzájárulás megadottnak tekintendő.

Az egy adott rendezvényre szóló jegy megváltásával, valamint az azon történő részvétellel minden vendég tudomásul veszi a helyszínen kifüggesztett, illetve az Orfeum online felületein közzétett szabályokat (házirend), azok betartását magára nézve kötelezőnek tartja, a meghirdetett rendezvényeken saját felelősségére vesz részt.

 

Köszönjük! Jó szórakozást kívánunk!

AZ ORFEUM VEZETŐSÉGE