ORFEUM HÁZIREND

JEGYVÁSÁRLÁS AZ ORFEUM PROGRAMJAIRA

Az Orfeum programjain való részvétel belépőjegy váltása mellett lehetséges.

Jegyértékesítés

Az Orfeumban tartott programokra, előadásokra online jegyrendszerünkön keresztül (www.orfeum.hu/musor) vagy személyesen, az Orfeum jegypénztári nyitvatartási idejében lehet jegyet venni. A személyes jegyvásárlás esetén is elektronikus jegyet állítunk ki, melyet a megadott e-mail címre küldünk el. (1073 Budapest, Erzsébet krt. 43-49.).

A jegyvásárlás során kötelező megadni a személyes adatokat, mint – név, email cím, telefonszám, illetve a számlázási adatok.

Az Orfeum jegypénztárában kizárólag készpénzes fizetésre van mód, amennyiben online jegyrendszerünkön keresztül vásárol, úgy a jegyeket kifizetheti bankkártyával a Barion rendszerén keresztül, banki átutalással, vagy SZÉP Kártyával is.

Helyszíni elővételes jegy-, illetve ajándékutalvány vásárlására kizárólag programnapokon nyitvatartási időben készpénzzel van lehetőség.

Jegyértékesítéssel kapcsolatban hívható telefonszám: +36 30 948 6448, mely vasárnap és ünnepnapok kivételével minden nap 10:00-21:00 között hívható.

Bankszámla szám: Erste Bank, 11600006-00000000-44331892 (Royal Orfeum Kft.)

 

Jegyek típusa

Estjeinkre az alábbi jegytípusokat értékesítjük (a jegyek ára és típusa estenként változhat)

Deluxe 2 jegy: színpaddal szemben található kétszemélyes asztalok

Deluxe jegy: színpaddal szemben található 4 és 6 személyes asztalok

Prémium jegy: a színpad jobb és bal oldalán található első 7-7 asztal

Standard jegy: a színpad jobb és bal oldalán a hátsó 4-4 asztal

Állójegy – estjeink állójeggyel is látogathatóak – kivétel a vacsoraszínházi estek és a revüműsorok, – melyeket kizárólag érkezéskor a jegypénztárban lehet megvásárolni.

 

Az állójegyek árát estjeinknél a leírásban minden esetben jelezzük. Az állójeggyel ülőhelyet nem lehet elfoglalni.

Állójeggyel akkor sem szabad leülni, ha vannak üres asztalok, hiszen azokra is érkezik majd vendég.

Amennyiben marad szabad ülőhely, kollégánk a regisztrációnál ezt jelzi az állójegyet váltó vendégeknek.

Az állójegyet váltók a bárpult előtt, a tánctéren és a bárpultot az előtérrel összekötő folyosón tartózkodhatnak. A konyha felőli folyosó személyzeti terület, amit kérünk szabadon hagyni, valamit a bárpult mögött található bankett termünk szintén személyzeti terület, mely vendégek számára nem használható.

 A jegyekhez választható szolgáltatások részletezése

 

Vacsorás jegy: mely több fogásos vacsorát tartalmaz, italfogyasztás nélkül

Kérjük, szíveskedjenek választani a programleírásban található menük közül. Választásukat vásárláskor kötelezően ki kell választani, az esetleges ételallergiát pedig kérjük, a megjegyzés rovatban feltüntetni.

Amennyiben szeretne választásán módosítani úgy azt legkésőbb az eseményt megelőző napig írásban a foglalas@orfeumclub.hu mail címen szükséges jelezni az esetleges ételallergia megjelölésével. A menüket ételallergiában szenvedő vendégeink számára az allergének elhagyásával vagy cseréjével meg tudjuk oldani, de csak abban az esetben, ha ezt előre jelzik. Az est folyamán a menü változtatására már nincs lehetőség.

 

Vacsoraszínházi esteken érkezéskor az előétel, szünetben a főétel, az előadás végén pedig a desszert kerül felszolgálásra. Időnként előfordulhat ettől eltérő felszolgálási mód, melyet az adott est leírásában jelzünk.

Amennyiben ünnepelt van a vendégek közt, és a tortás köszöntést igénylik, úgy azt koncerten az előadás szünetében, színházi előadáson az előadás végén tudjuk lebonyolítani.

A jegyek italfogyasztást nem tartalmaznak.

Amennyiben jegyéhez koncertes esten italkupont választott, tehát nem választott ételt, úgy a kupon értékét az est végén fogjuk levonni a fogyasztásából, abban az esetben, ha az italkupont felszolgáló kollegánknak fizetés előtt átadja. Fizetés után a kupont nem tudjuk elfogadni, és a fogyasztásból levonni.

Koncertes esteken az étkezésre 19.00 – 22.00 közt van lehetőség.

Italkupont tartalmazó jegy: 5000,- forint értékű italkupont tartalmaz

 

Italkuponok felhasználása

Az italkuponokat érkezéskor a regisztrációnál adjuk át, melyeket kizárólag az adott napon lehet felhasználni italfogyasztásra, készpénzre nem válthatók, visszaadni belőle nem tudunk. Fizetéskor a felszolgáló kollegának kell átadni, hogy a számla végösszegéből levonásra kerüljön. Amennyiben fizetéskor nem használta fel kuponját, a számla lezárásra került, utólag a lezárt számlán módosítani nem tudunk.

 

A kuponok elvesztése esetén azokat pótolni nem tudjuk, az ebből adódó veszteségért az Orfeum felelősséget nem vállal.

 

Jegyfoglalás menete

 

A jegyeket a www.orfeum.hu/musor  oldalon lehet lefoglalni és megvásárolni, a személyes adatok megadásával.

A lefoglalt jegyek fizetési módjaként választható bankkártyás, átutalásos vagy SZÉP Kártyás fizetési mód.

Amennyiben Ön az átutalást választotta, úgy a foglalást követően a jegyeket 3 munkanapon belül, az előadást megelőző 7 napban lefoglalt helyeket pedig a foglalástól számított 24 órán belül meg kell vásárolni, mert a foglalást így tekintjük véglegesnek. A lefoglalt, de meg nem vásárolt jegy nem tekinthető végleges foglalásnak, előzetes értesítést követően a fizetési határidő lejárta után törlésre kerül. A törlés nem automatikus, előzetesen írásos emlékeztetőt küldünk egy alkalommal. Amennyiben válasz nem érkezik egy napon belül, úgy a foglalást további értesítés nélkül véglegesen töröljük.

Az elővételes jegyeket legkésőbb az adott rendezvény előtti napig meg kell vásárolni. A rendezvény helyszínén, a rendezvény napján nem áll módunkban elővételes jegyet adni kedves vendégeinknek.
Amennyiben ugyanarra a programra, különböző néven, egymástól függetlenül adnak le foglalást, és az egyikre nem tartanak igényt, úgy kérjük, hogy töröltessék a feleslegessé vált foglalást, vagy kérjék az ügyfélszolgálat segítségét a törléshez. Amennyiben a feleslegessé vált foglalást nem töröltetik, úgy fizetési kötelezettségük van.

 

Jegyvásárlás nagyobb létszámú asztalokhoz

Hat fős asztalainkat elsősorban nagyobb csoportok számára tartjuk fent, így amennyiben 5-nél kevesebb jegyet vásárol ezen asztalok bármelyikéhez, úgy előfordulhat, hogy foglalását egy kisebb létszámú másik asztalhoz helyezzük át, amelyről emailben értesítést küldünk. Kérjük ennek szíves tudomásul vételét.

 

Jegyvásárlás több különböző asztalhoz

Amennyiben a Deluxe asztalok közül több, egymás melletti, egy oldalon, egy oszlopban lévő asztal összes ülőhelyét megvásárolja, úgy lehetősége van az asztalok összetolását igényelni. (Pl. 1-es, 1/A, 2-es számú asztalok összetolhatók.)

Az egymás mellett, de nem egy oszlopban lévő asztalokat nem tudjuk összetolni, mert felszolgáló kollégáinkat akadályozza a munkavégzésben, vendégeink kiszolgálásában. (Pl. 1-es és 5/A számú asztalok nem tolhatók össze.)

Két egymás mellett, egy oldalon, egy oszlopban lévő asztalt csak abban az esetben tolunk össze, ha az ezeknél található összes jegyet egy társaság vásárolta meg.

Jegyvásárlás alkalmával, ha nem talál elegendő számú egy asztalnál található jegyet, úgy kérjük, az egy-egy, teljesen különböző asztaloknál található szabad helyek lefoglalása helyett, kérje ügyfélszolgálatunk segítségét. Felhívjuk figyelmét, amennyiben mégis lefoglal külön asztalokhoz jegyeket, nem tudjuk biztosítani a vendégek egy asztalhoz való összeültetését, mivel egy adott asztalnál csak annyi főt tudunk leültetni, amennyi jegyet ahhoz az asztalhoz értékesíteni tudunk. Az asztalokat pótszékkel nem tudjuk ellátni, különös tekintettel prémium és standard asztalainkra.

Amennyiben érkezéskor a foglaláshoz képest több személy érkezik egy társasággal, nem tudjuk garantálni a csatlakozó vendégek ugyanannál az asztalnál történő elhelyezését, illetve előfordulhat, hogy egyáltalán nincsen szabad ülőhely.

Duplikáció
Amennyiben az Orfeum hibáján kívül eső technikai hiba adódik (pl. kimaradás az internet szolgáltatásban, szerver hiba, stb.) amelynek következtében ugyanazon jegyek véletlenül duplán kerülnek eladásra a jegyrendszerben, mi azonnal értesítést kapunk erről, és a hiba korrigálásakor úgy járunk el, hogy az első vásárló élvez prioritást, a második vásárlónak pedig egy másik asztalt ajánlunk fel. Abban az esetben, ha teltházunk van már, és nincs másik szabad asztal, úgy ülőhelyet biztosítani nem tudunk, egy másik kiválasztott előadásra átfoglalunk, vagy a kifizetett jegyek árát visszatérítjük.

 

A megváltott jegyek átvétele

Az online megvásárolt jegyeket fizetés után a rendszerből emailben kiküldjük, ez elegendő a beléptetéshez, kinyomtatni nem szükséges, telefonon bemutatva is elfogadjuk.

A banki átutalással fizetett jegyek bankzárást követően, a beérkezett utalások feldolgozása után 24 órán belül kerülnek kiküldésre. Amennyiben az utalást követő 2 napon belül jegyeit nem találja a megadott email fiókjában, úgy kérjük, ellenőrizze spam mappáját, ha ott sem találja kérje ügyfélszolgálatunk segítségét.

 

Lemondás

Amennyiben a vendég nem tud részt venni az eseményen, úgy a jegyek árát visszaadni nem tudjuk. Amennyiben az adott estre a vásárolt jegyekhez képest kevesebben érkeznek, úgy a fel nem használt jegyek árát visszafizetni nem tudjuk.

Lemondás esetén a jegyek árát sem visszaadni, sem másik előadásra cserélni nem tudjuk.

 

Érkezés, helyek elfoglalása

Jegyértékesítő rendszerek felületein az asztalkiosztást mutató képen az egyes asztaloknál feltüntetett számok / betűjelzések az adott asztalnál maximálisan és kényelmesen ültethető személyek számát jelzik. A foglalás asztalra vonatkozik, az asztalokon belüli ültetés érkezési sorrendben történik.

Az eladott jegyek alapján az asztalok előzetesen beosztásra kerülnek, így érkezéskor változtatásra nincsen lehetőség.

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a koncertekre előre megváltott jegyek esetében, az adott asztalhoz szóló foglalást a koncert meghirdetett kezdési időpontja után maximum 30 percig tudjuk tartani. Ezt követően – amennyiben a foglaláskor megadott telefonszámon nem tudjuk elérni a vendéget –, az el nem foglalt helyeket más vendégeknek értékesítjük. Amennyiben a vendég később megérkezik, az Orfeum mindent megtesz a vendég elhelyezése érdekében, azt azonban, hogy asztalt biztosít, garantálni nem tudja. A meghirdetett kezdési időpont előtt, telefonon (+36 30 948 64 48) jelzett késés esetén, természetesen érkezésig biztosítjuk a lefoglalt helyeket.

 

Vacsoraszínházi estek esetén, a kezdési időpont után érkező vendégeink csak a szünetben tudják helyeiket elfoglalni és előételüket elfogyasztani. Ezeken az esteken a felszolgálás az előadás alatt szünetel.

A Pódium teremhez érkezéskor megkérjük vendégeinket, hogy folyosón elhelyezett megállító táblánál szíveskedjenek várakozni, amíg ültető munkatársunk az asztalukhoz kíséri Önöket!

 

 

Átváltás magasabb kategóriára

Ha standard belépőt vagy állójegyet váltó vendégünk magasabb kategóriájú asztalhoz szeretne ülni, jelezze jegyértékesítő munkatársunknak, aki a foglaltság függvényében intézkedik. Ez esetben (magasabb kategóriájú) asztalhoz való ültetésre a két árkategória közötti különbség megfizetésével van lehetőség.

 

RÉSZVÉTEL AZ ORFEUM PROGRAMJAIN

 

Korhatár

Nyilvános rendezvényeink alapvetően nem korhatárosak, ezért szülői felügyelettel, a szülő felelősségére kiskorú is részt vehet programjainkon, azonban vannak olyan színházi előadásaink, amelyek 16 év alatti személyek számára nem ajánlottak, kérjük, ezekről ügyfélszolgálatunkon érdeklődni szíveskedjen.

18 év alatti személy részére alkohol tartalmú italt nem szolgálunk fel.

Beléptetés, kitiltás

Az üzemeltető a klubban tartózkodó látogató érdekében a beléptetés jogát fenntartja. Különösen tilos a klub területére: kábítószert, pirotechnikai eszközt, robbanékony, mérgező vagy gyúlékony anyagot vagy tárgyat, eszközt továbbá lőfegyvert, kést, gázspray-t, illetve egyéb, a közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről szóló mindenkori jogszabályban – jelenleg a 175/2003 (X.28.) kormány rendeletben meghatározott közbiztonságra különösen veszélyes tárgyakat, illetve általában olyan tárgyakat bevinni, amelyek birtoklása jogellenes, vagy amelyek a klub területén tartózkodó személyek biztonságára nézve egyébként veszélyt jelenthetnek.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy azon vendégeinket, akik viselkedésükkel az alapvető etikai szabályokat megsértik, mások szórakozását zavarják, illetve a jelen házirendben írtakat megsértik, helyszínünkről eltávolítsuk. Az Orfeum fenntartja a jogot továbbá, hogy amennyiben a vendég láthatóan túlzott mértékben ittas vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt áll, az Orfeum területéről kitiltsa, vagy belépését megtagadja.

Az Orfeum dresscode-ja könnyed – elegáns. A nem megfelelő ruházatban érkező vendégeket nem tudjuk beengedni.

A törvényi szabályozás értelmében a rendezvényhelyszínre megállapított maximális vendéglétszámon felül érkező személyek közül csak annyi főt áll módunkban beengedni, amennyi távozott (létszámstop).

Ilyen esetekben az elővételes ülőjeggyel rendelkező, de későn érkező vendég, és érkezéskor állójegyet váltó vendég, aki nem azonnal lépett be a helyiségbe, sem tud jegyével belépni, csak ha valaki távozik. Ez a dohányzás miatt kint tartózkodó vendégekre nem vonatkozik.

Állójegyet elővételben nem árusítunk, amennyiben a vendég állójeggyel nem azonnal lép be az adott koncertre, úgy a későbbiekben meghiúsuló belépésért létszámstop esetén az Orfeum felelősséget nem vállal.

 

 

Regisztráció, ruhatár

 

Érkezéskor a regisztráció, valamint szezonban az őrzött ruhatár használata kötelező.

Az Orfeum területére behozott vagy a ruhatárban hagyott kabátokban, táskában hagyott értékekért az Orfeum felelősséget nem vállal.

 

VENDÉGLÁTÁSRA VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK

 

Az Orfeumban csak a helyben vásárolt ételek és italok fogyaszthatók, idegen eredetű étel-ital az Orfeum területére nem hozható be.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy konyhánk csak a vacsorás jegyek mellé választható  menüket készít. A’la carte étkezésre lehetőség nincs sem a koncerteken, sem pedig a vacsoraszínházi esteken.

Születésnapokra, ünnepekre, a foglalas@orfeumclub.hu email címre történő előzetes jelzés mellett torta behozható. A torta számlájáról kérünk egy másolatot leadni. Tűzijáték nem hozható be, csak normál tortagyertya.

 

A koncert-programok végét követően az asztaloknál lévő fogyasztások lezárásra kerülnek, onnantól kezdve rendelésre a bárpultnál van lehetőség.

A vacsoraszínházi előadások szünetében zajló főétkezés megközelítőleg 50 percet vesz igénybe. Az előadás 2. részének mielőbbi indulása érdekében az asztalokat az estek végén zárjuk, így a fogyasztások kifizetése is ekkor történik. A számlát felszolgáló kollégáink kiviszik az asztalokhoz, így ott kérjük rendezni azokat.

Az Orfeumban fogyasztott ételek és italok árát készpénzzel, bankkártyával és SZÉP Kártyával van lehetőség kiegyenlíteni. American Express kártyát, Erzsébet-utalványt, és egyéb étkezési utalványokat nem áll módunkban elfogadni.

 

KEDVEZMÉNYKÁRTYA, AJÁNDÉKUTALVÁNY

 

Orfeum Ajándékutalványok

Az Orfeum 5.000,- és 10.000,-Ft értékben online ajándékutalványokat értékesít, melyek belépőjegyek vásárlására  felhasználhatók, visszaadni belőle nem tudunk. Ezek lejárata a vásárlástól számított 1 év.

Az ajándékutalványok nem névre szólóak, az elvesztéséből adódó kényelmetlenségekért felelősséget nem vállalunk, a határidő lejártának meghosszabbítására lehetőség nincs.

 

Orfeum Páros utalványok

Az Orfeum online páros jegy ajándékutalványokat értékesít,- prémium, deluxe és két fős deluxe asztalokhoz. Az utalványok értéke minden estben igazodik az aktuális jegyárakhoz. Az utalványok belépőjegyek vásárlására felhasználhatók, visszaadni belőle nem tudunk. Ezek lejárata a vásárlástól számított 1 év.

Az ajándékutalványok nem névre szólóak, az elvesztéséből adódó kényelmetlenségekért felelősséget nem vállalunk, a határidő lejártának meghosszabbítására lehetőség nincs. Felhasználása: kuponkódot tartalmaz, melyet a vásárláskor az Orfeum online rendszerében, vásárláskor kell beütni, ezt követően a jegyrendszer az összeget a vásárlás teljes értékéből levonja. Amennyiben valaki több jegyet vásárol pl. 3, vagy több, akkor az utalvány értékén felül a jegyek árának különbözetét vagy bankkártyával vagy átutalással kell megfizetni, a jegyeket ezt követően kapja meg online – letölthető formátumban.

 

Jegyvásárlás ajándékutalvánnyal

Amennyiben online foglal helyet, és a jegyek árát ajándékutalvánnyal szeretné fizetni, azt a kuponkód segítségével tudja megtenni. Amennyiben nem elektronikusan vásárolt, tehát papír alapú ajándékutalványa van, úgy kérje a foglaláskor kollegánk segítségét.

 

EGYÉB TUDNIVALÓK

A műsorváltoztatás jogát minden esetben fenntartjuk!

Az Orfeum fenntartja a jogot, hogy az eseményeket minimum 60 fő foglalás esetén tartja meg.

Az Orfeum leginkább zenés programok mentén működő rendezvényhelyszín, így azok végeztével, amennyiben a vendégek túlnyomó többsége távozik, a feltüntetett nyitva tartásnál korábbi zárórát rendelhet el a vezetőség.

A dohányzás hatóságilag kizárólag az utcán, a bejárattól legalább 5 méternyi távolságra engedélyezett.

Italokat, poharakat és üvegeket az épületen kívülre nem szabad vinni, ezért kérjük azokat a bejáratnál lévő asztalon elhelyezni!

Üzemi területen (színpad, bárpult, konyha, személyzeti öltöző, iroda, raktárhelyiségek, a bárpult mögött található Bankett Terem, ruhatár) csak az Orfeum személyzete, az öltözőkben kizárólag az adott rendezvényen fellépő művészek és stábjuk – a rendezvény szempontjából nélkülözhetetlen – tagjai (sminkes, fodrász, öltöztető/kellékes, menedzsment) tartózkodhatnak.
A színpadon vendégek nem tartózkodhatnak.

A közönség, a művészek, illetve a személyzet testi épségének tánc- és akrobatikus mozdulatok miatti veszélyeztetése elkerülése végett show-műsorok alatt megkérjük vendégeinket, maradjanak helyeiken.

Az Orfeum berendezéseiben, hang- és fénytechnikai eszközeiben, valamint egyéb eszközeiben okozott károkért, szándékos rongálásért a vendég felelősségre vonható, s az okozott kárt megtéríteni köteles. Mindennemű lopás azonnali feljelentés von maga után. Vendégek egymás közötti testi épségében és vagy a rendezvényre hozott tulajdonában – szándékosan vagy figyelmetlenségből, gondatlanságból – okozott kárért az Orfeum nem vállal felelősséget, ugyanakkor szükség esetén értesíti a hivatalos szerveket.

A telefonok, egyéb elektromos berendezések töltésére, az Orfeum folyosóján található konnektorok használatával a vendég a saját tulajdonú töltő eszközzel van lehetőség.

Vendégeinknek a Corinthia Hotel Hársfa utca felől nyíló, őrzött parkolójában, 19.00 óra után 50%-os parkolási kedvezményt tudunk biztosítani a szabad helyek függvényében. Helyet előre foglalni nincs lehetőség. A kedvezmény igénybevételéhez kérjük, távozás előtt adják át parkolójegyüket egyik felszolgáló kollégánknak, hogy lepecsételhessük, mielőtt azt a szálloda recepcióján érvényesítik!

Áfás számla igényét kérjük, időben jelezze. A számla kiállítása elektronikusan történik, így azt csak emailen tudjuk továbbítani. Elektronikus fizetés esetén ÁFÁ-s számlát csak a befizető nevére, címére tudunk kiállítani.

A pénztártól, illetve a helyszínről való távozás után reklamációt nem fogadunk el.
Az Orfeum egész területén pénzváltásra nincsen lehetőség.

 

Szeretnénk, ha programjaink egyre több vendéghez juthatnának el, így ennek érdekében, a kommunikációnk részeként, estjeinkről fotók készülnek. A vezetőség fenntartja a jogot a fotók felhasználásához, különösen az Orfeum weboldalán (www.orfeum.hu) és Facebook-profilján (www.facebook.com/orfeum) való megjelenítéshez. Amennyiben ezzel kapcsolatban ellenvetése van, kérjük, jelezze! Ennek hiányában a hozzájárulás megadottnak tekintendő.

Az egy adott rendezvényre szóló jegy megváltásával, valamint az azon történő részvétellel minden vendég tudomásul veszi a helyszínen kifüggesztett, illetve az Orfeum online felületein közzétett szabályokat (házirend), azok betartását magára nézve kötelezőnek tartja, a meghirdetett rendezvényeken saját felelősségére vesz részt.

Köszönjük! Jó szórakozást kívánunk!

AZ ORFEUM VEZETŐSÉGE