Házirend

Házirend

ORFEUM HÁZIREND

JEGYVÁSÁRLÁS AZ ORFEUM PROGRAMJAIRA

Az Orfeum programjain való részvétel belépőjegy váltása mellett lehetséges.

Jegyértékesítés

Az Orfeumban tartott programokra, előadásokra online jegyrendszerünkön keresztül (www.ticket.orfeum.hu,) vagy személyesen, az Orfeum jegypénztári nyitva tartási idejében lehet jegyet venni. (1073 Budapest, Erzsébet krt. 43-49.).

Az Orfeum jegypénztárában kizárólag készpénzes fizetésre van mód, amennyiben online jegyrendszerünkön keresztül vásárol, úgy a jegyeket kifizetheti bankkártyával a PayPal rendszerén keresztül, vagy banki átutalással is.

A jegyvásárlás minden esetben regisztrációhoz kötött – név, email cím, telefonszám megadása kötelező.
Jegypénztári nyitva tartás: programnapokon a hivatalos nyitást megelőző egy órában (kivéve szombat). Jegyértékesítéssel kapcsolatban hívható telefonszám: +36 30 948 6448, mely vasárnap és ünnepnapok kivételével minden nap 10:00-21:00 között hívható.
Bankszámla szám: Erste Bank, 11600006-00000000-44331892 (Royal Orfeum Kft.)

Jegyek típusa

Estjeinkre az alábbi jegytípusokat értékesítjük, (a jegyek ára és típusa estenként változhat)

Deluxe jegy – színpaddal szemben található asztalok, a jegy ára minden esetben 3500 forintnyi lefogyaszthatóságot tartalmaz, melyet a vendég érkezéskor kupon formájában kap meg.
Prémium jegy – nem tartalmaz lefogyaszthatóságot, a színpad jobb és bal oldalán található első 5-5 asztal
Standard jegy – nem tartalmaz lefogyaszthatóságot, a színpad jobb és bal oldalán a hátsó 6-6 asztal
Állójegy – estjeink állójeggyel is látogathatóak – kivétel a vacsoraszínházi estek és a revüműsorok, – melyeket kizárólag érkezéskor a jegypénztárban lehet megvásárolni. Amennyiben ezt az adott estnél külön nem jelezzük, úgy az állójegyek ára mindig az adott est standard jegy árával egyezik meg. Az állójeggyel ülőhelyet nem lehet elfoglalni.
Állójeggyel akkor sem szabad leülni, ha vannak üres asztalok, hiszen azokra is érkezik majd vendég. Amennyiben marad szabad ülőhely, kollégánk a regisztrációnál ezt jelzi az állójegyet váltó vendégeknek.

Az állójegyet váltók a bárpult előtt, a tánctéren és a bárpultot az előtérrel összekötő folyosón tartózkodhatnak. A konyha felőli folyosó felszolgálási területet képez, amit kérünk szabadon hagyni!

Átváltás magasabb kategóriára
Ha standard belépőt vagy állójegyet váltó vendégünk prémium asztalhoz szeretne ülni, jelezze jegyértékesítő munkatársunknak, aki a foglaltság függvényében intézkedik. Ez esetben (magasabb kategóriájú) asztalhoz való ültetésre a két árkategória közötti különbség megfizetésével van lehetőség.

A Deluxe asztalokhoz tartozó kuponok felhasználása
A Deluxe asztalokhoz tartozó kuponokat érkezéskor a regisztrációnál adjuk át, melyeket kizárólag az adott napon lehet felhasználni, étel és italfogyasztásra, készpénzre nem válthatók, visszaadni belőle nem tudunk. Fizetéskor a felszolgáló kollegának kell átadni, hogy a számla végösszegéből levonásra kerüljön. A kuponok elvesztése esetén azokat pótolni nem tudjuk, az ebből adódó veszteségért az Orfeum felelősséget nem vállal.

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy előre megváltott jegyek esetében, az adott asztalhoz szóló foglalást a rendezvény meghirdetett kezdési időpontja után maximum 30 percig tudjuk tartani. Ezt követően – amennyiben a foglaláskor megadott telefonszámon nem tudjuk elérni a vendéget –, az el nem foglalt helyeket más vendégeknek értékesítjük. Amennyiben a vendég később megérkezik, az Orfeum mindent megtesz a vendég elhelyezése érdekében, azt azonban, hogy asztalt biztosít, garantálni nem tudja. A meghirdetett kezdési időpont előtt, telefonon (+36 30 948 64 48) jelzett késés esetén, természetesen érkezésig biztosítjuk a lefoglalt helyeket.

Az Orfeum fenntartja magának a jogot, hogy adott rendezvényre, adott asztalokat elvárt fogyasztás mellett biztosítson vendégei részére. Ennek értelmében, ha a tényleges fogyasztás eléri vagy meghaladja az elvárt fogyasztást, úgy a vendég a tényleges fogyasztást fizeti; ha azonban nem éri az elvárt fogyasztást, úgy az Orfeum az elvárt fogyasztást számlázza, és a vendég ezen összeg megfizetésére köteles. Amennyiben a vendéget az Orfeum ilyen asztalnál helyezi el, erről a vendég a foglalás visszaigazolásakor kap tájékoztatást.

Jegyfoglalás menete

Foglalást követően a jegyeket 3 munkanapon belül, az előadást megelőző 7 napban lefoglalt helyeket pedig a foglalástól számított 24 órán belül meg kell váltani, mert a foglalást így tekintjük véglegesnek. A lefoglalt, de meg nem vásárolt jegy nem tekinthető végleges foglalásnak, a fizetési határidő lejárta után törlésre kerül. A törlés nem automatikus, előzetesen írásos emlékeztetőt küldünk egy alkalommal. Amennyiben válasz nem érkezik egy napon belül, úgy a foglalást, további értesítés nélkül véglegesen töröljük.
Az elővételes jegyeket legkésőbb az adott rendezvény előtti napig meg kell vásárolni. A rendezvény helyszínén, a rendezvény napján nem áll módunkban elővételes jegyet adni kedves vendégeinknek.
Amennyiben ugyanarra a programra, különböző néven, egymástól függetlenül adnak le foglalást, és az egyikre nem tartanak igényt, úgy kérjük, hogy töröljék a feleslegessé vált foglalást, vagy kérjék az ügyfélszolgálat segítségét a törléshez.

Jegyvásárlás nagyobb létszámú asztalokhoz
Hat fős asztalainkat elsősorban nagyobb csoportok számára tartjuk fent, így amennyiben 5-nél kevesebb jegyet vásárol ezen asztalok bármelyikéhez, úgy előfordulhat, hogy foglalását egy kisebb létszámú másik asztalhoz helyezzük át, amelyről emailben értesítést küldünk. Kérjük ennek szíves tudomásul vételét.

Jegyvásárlás több különböző asztalhoz
Amennyiben a Deluxe asztalok közül több, egymás melletti, egy oldalon, egy oszlopban lévő asztal összes ülőhelyét megvásárolja, úgy lehetősége van az asztalok összetolását igényelni. (Pl. 1-es, 1/A, 2-es számú asztalok összetolhatók.)

Az egymás mellett, de nem egy oszlopban lévő asztalokat nem tudjuk összetolni, mert felszolgáló kollégáinkat akadályozza a munkavégzésben, vendégeink kiszolgálásában. (Pl. 1-es és 5/A számú asztalok nem tolhatók össze.)

Két egymás mellett, egy oldalon, egy oszlopban lévő asztalt csak abban az esetben tolunk össze, ha az ezeknél található összes jegyet egy társaság vásárolta meg.

Jegyvásárlás alkalmával, ha nem talál elegendő számú egy asztalnál található jegyet, úgy kérjük, az egy-egy, teljesen különböző asztaloknál található szabad helyek lefoglalása helyett, kérje ügyfélszolgálatunk segítségét. Felhívjuk figyelmét, amennyiben mégis lefoglal külön asztalokhoz jegyeket, nem tudjuk biztosítani a vendégei egy asztalhoz való összeültetését, mivel egy adott asztalnál csak annyi főt tudunk leültetni, amennyi jegyet ahhoz az asztalhoz értékesíteni tudunk. Az asztalok pótszékezésére nincs lehetőség, különös tekintettel prémium és standard asztalainkra.

Amennyiben érkezéskor a foglaláshoz képest több személy érkezik egy társasággal, nem tudjuk garantálni a csatlakozó vendégek ugyanannál az asztalnál történő elhelyezését, illetve előfordulhat, hogy egyáltalán nincsen szabad ülőhely.

Duplikáció
Amennyiben az Orfeum hibáján kívül eső technikai hiba adódik (pl. kimaradás az internet szolgáltatásban, szerverhiba, stb.) amelynek következtében ugyanazon jegyek véletlenül duplán kerülnek eladásra a jegyrendszerben, mi azonnal értesítést kapunk erről, és a hiba korrigálásakor úgy járunk el, hogy az első vásárló élvez prioritást, a második vásárlónak pedig egy másik asztalt ajánlunk fel. Abban az esetben, ha teltházunk van már, és nincs másik szabad asztal, úgy ülőhelyet biztosítani nem tudunk, egy másik kiválasztott előadásra átfoglalunk, vagy a kifizetett jegyek árát visszatérítjük.

A megváltott jegyek átvétele

Az online megvásárolt jegyeket fizetés után a rendszerből emailben kiküldjük, ez elegendő a beléptetéshez, kinyomtatni nem szükséges, telefonon bemutatva is elfogadjuk. A személyesen vásárolt jegyeket, a vásárló kérésének megfelelően vagy nyomtatott formában adjuk át, vagy emailben küldjük ki. A nyomtatott formátumú jegyet kérjük az előadásra szíveskedjen magával hozni.

A banki átutalással fizetett jegyek bankzárást követően, a beérkezett utalások feldolgozása után kerülnek kiküldésre. Amennyiben az utalást követő 2 napon belül jegyeit nem találja a megadott email fiókjában, úgy kérjük, ellenőrizze spam mappáját, vagy lépjen be Orfeum-jegyrendszerben lévő fiókjába. Ha egyik módon sem találja, kérje ügyfélszolgálatunk segítségét.

Lemondás

Amennyiben a vendég nem tud részt venni az eseményen, úgy a jegyek árát visszaadni nem tudjuk. Amennyiben legalább 3 nappal jelzi előre, hogy nem tud részt venni, úgy a lemondástól számított 1 hónapon belül a jegyek árát másik előadásra felhasználhatja, esetleges különbözet kifizetésével. Egy azon vásárlást maximum egyszer tudunk módosítani, további módosításra lehetőség nincs.
Amennyiben az adott estre a vásárolt jegyekhez képest kevesebben érkeznek, úgy a fel nem használt jegyek árát visszafizetni nem tudjuk.

RÉSZVÉTEL AZ ORFEUM PROGRAMJAIN

A vendég érkezése, az asztal elfoglalása

Jegyértékesítő rendszerek felületein az asztalkiosztást mutató képen az egyes asztaloknál feltüntetett számok / betűjelzések az adott asztalnál maximálisan és kényelmesen ültethető személyek számát jelzik. A foglalás asztalra vonatkozik, az azon belüli ültetés érkezési sorrendben történik.

Az eladott jegyek alapján az asztalok előzetesen beosztásra kerülnek, így érkezéskor változtatásra nincsen lehetőség.

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy előre megváltott jegyek esetében, az adott asztalhoz szóló foglalást a rendezvény meghirdetett kezdési időpontja után maximum 30 percig tudjuk tartani. Ezt követően – amennyiben a foglaláskor megadott telefonszámon nem tudjuk elérni a vendéget –, az el nem foglalt helyeket más vendégeknek értékesítjük. Amennyiben a vendég később megérkezik, az előadáson részt vehet, de az eredetileg foglalt helyét, nem tudjuk garantálni. Az Orfeum mindent megtesz a rendezvény meghirdetett kezdési időpontja után maximum 30 percnél később érkező vendég elhelyezése érdekében, azt azonban, hogy asztalt biztosít, garantálni nem tudja. A meghirdetett kezdési időpont előtt, telefonon (+36 30 948 64 48) jelzett késés esetén, érkezésig biztosítjuk a lefoglalt helyeket.

Megkérjük vendégeinket, hogy a Pódium Teremhez vezető folyosón elhelyezett megállító táblánál szíveskedjenek várakozni, amíg ültető munkatársunk az asztalukhoz kíséri Önöket!

Korhatár

Nyilvános rendezvényeink nem korhatárosak, ezért szülői felügyelettel, a szülő felelősségére kiskorú is részt vehet programjainkon, 18 év alatti személy részére alkohol tartalmú italt nem szolgálunk fel.

Beléptetés, kitiltás

Az üzemeltető a klubban tartózkodó látogató érdekében a beléptetés jogát fenntartja. Különösen tilos a klub területére: kábítószert, pirotechnikai eszközt, robbanékony, mérgező vagy gyúlékony anyagot vagy tárgyat, eszközt továbbá lőfegyvert, kést, gázspray-t, illetve egyéb, a közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről szóló mindenkori jogszabályban – jelenleg a 175/2003 (X.28.) kormány rendeletben meghatározott közbiztonságra különösen veszélyes tárgyakat, illetve általában olyan tárgyakat bevinni, amelyek birtoklása jogellenes, vagy amelyek a klub területén tartózkodó személyek biztonságára nézve egyébként veszélyt jelenthetnek.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy azon vendégeinket, akik viselkedésükkel az alapvető etikai szabályokat megsértik, mások szórakozását zavarják, illetve a jelen házirendben írtakat megsértik, mulatónkból eltávolítsuk. Az Orfeum fenntartja a jogot továbbá, hogy amennyiben a vendég láthatóan túlzott mértékben ittas vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt áll az Orfeum területéről kitiltsa, vagy belépését megtagadja.

Az Orfeum dresscode-ja könnyed – elegáns. A nem megfelelő ruházatban érkező vendégeket nem tudjuk beengedni.

A törvényi szabályozás értelmében a rendezvényhelyszínre megállapított maximális vendéglétszámon felül érkező személyek közül csak annyi főt áll módunkban beengedni, amennyi távozott (létszámstop).

Regisztráció, ruhatár

Érkezéskor a regisztráció, valamint az őrzött ruhatár használata kötelező.

Az Orfeum területére behozott vagy a ruhatárban hagyott kabátokban, táskában hagyott értékekért az Orfeum felelősséget nem vállal.

VENDÉGLÁTÁSRA VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK

Az Orfeumban csak a helyben vásárolt ételek és italok fogyaszthatók, idegen eredetű étel-ital az Orfeum területére nem hozható be.

Születésnapokra, ünnepekre, az Orfeum saját tortáiból lehet előre rendelni a foglalas@orfeum.hu mail címen.

Olyan programok esetén, amelyet DJ követ, a koncert után az asztalok lezárásra kerülnek. Onnantól kezdve rendelésre kizárólag a bárpultnál van lehetőség.

Az Orfeumban fogyasztott ételek és italok árát készpénzzel és bakkártyával van lehetőség kiegyenlíteni. American Express kártyát, Erzsébet utalványt, Szép kártyát és egyéb étkezési utalványokat nem áll módunkban elfogadni.

KEDVEZMÉNYKÁRTYA, AJÁNDÉKUTALVÁNY

Orfeum Ajándékutalványok
Az Orfeum 5.000,- és 10.000,-Ft értékben ajándékutalványokat értékesít, melyek belépőjegyek, étel és ital vásárlására is felhasználhatók, visszaadni belőle nem tudunk. Ezek lejárata a vásárlástól számított 6 hónap.
Nem névre szóló, az elvesztéséből adódó kényelmetlenségekért felelősséget nem vállalunk, a határidő lejártának meghosszabbítására lehetőség nincs.

Jegyvásárlás ajándékutalvánnyal
Amennyiben online foglal helyet, és a jegyek árát ajándékutalvánnyal szeretné fizetni, azt csak személyesen a jegypénztárban tudja megtenni, a foglalástól számított 3 munkanapon belül.

VIP kártyák
törzsvendégeink számára 2010. november 11-e óta kiadott étel és italfogyasztásból 10% kedvezményre feljogosító VIP kártyát csak a kártya birtokosa használhatja fel kizárólag saját fogyasztására. A kártyát számlafizetéskor be kell mutatni felszolgáló kollégánknak, ennek hiányában a kedvezményt érvényesíteni nem tudjuk.

EGYÉB TUDNIVALÓK

A műsorváltoztatás jogát minden esetben fenntartjuk!

Az Orfeum leginkább zenés programok mentén működő rendezvényhelyszín, így azok végeztével, amennyiben a vendégek túlnyomó többsége távozik, a feltüntetett nyitva tartásnál korábbi zárórát rendelhet el a vezetőség.

A dohányzás hatóságilag kizárólag az utcán, a bejárattól legalább 5 méternyi távolságra engedélyezett.

Italokat, poharakat és üvegeket az épületen kívülre nem szabad vinni, ezért kérjük azokat a bejáratnál lévő asztalon elhelyezni!

Üzemi területen (színpad, bárpult, konyha, személyzeti öltöző, iroda, raktárhelyiségek, a bárpult mögött található Bankett Terem, ruhatár) csak az Orfeum személyzete, az öltözőkben kizárólag az adott rendezvényen fellépő művészek és stábjuk – a rendezvény szempontjából nélkülözhetetlen – tagjai (sminkes, fodrász, öltöztető/kellékes, menedzsment) tartózkodhatnak.
A színpadon vendégek nem tartózkodhatnak.

A közönség, a művészek, illetve a személyzet testi épségének tánc- és akrobatikus mozdulatok miatti veszélyeztetése elkerülése végett, show-műsorok alatt megkérjük vendégeinket, maradjanak helyeiken.

Az Orfeum berendezéseiben, hang- és fénytechnikai eszközeiben, valamint egyéb eszközeiben okozott károkért, szándékos rongálásért a vendég felelősségre vonható, s az okozott kárt megtéríteni köteles. Mindennemű lopás azonnali feljelentés von maga után. Vendégek egymás közötti testi épségében és vagy a rendezvényre hozott tulajdonában – szándékosan vagy figyelmetlenségből, gondatlanságból – okozott kárért az Orfeum nem vállal felelősséget, ugyanakkor szükség esetén értesíti a hivatalos szerveket.

A telefonok, egyéb elektromos berendezések töltésére, az Orfeum folyosóján található konnektorok használatával a vendég a saját tulajdonú töltő eszközzel van lehetőség.

Vendégeinknek a Corinthia Hotel Hársfa utca felől nyíló, őrzött parkolójában, 19.00 óra után 50%-os parkolási kedvezményt tudunk biztosítani a szabad helyek függvényében. Helyet előre foglalni nincs lehetőség. A kedvezmény igénybe vételéhez kérjük, távozás előtt adják át parkolójegyüket egyik felszolgáló kollégánknak, hogy lepecsételhessük, mielőtt azt a szálloda recepcióján érvényesítik!

Áfás számla igényét kérjük, időben jelezze. A számla kiállítása elektronikusan történik, így előfordulhat, hogy azt csak később tudja kézhez kapni.
A pénztártól, illetve a mulatóból való távozás után reklamációt nem fogadunk el.
Az Orfeum egész területén pénzváltásra nincsen lehetőség.

Szeretnénk, ha programjaink egyre több vendéghez juthatnának el, így ennek érdekében, a kommunikációnk részeként, estjeinkről fotók készülnek. A vezetőség fenntartja a jogot a fotók felhasználásához, különösen az Orfeum weboldalán (www.orfeum.hu) és Facebook-profilján (www.facebook.com/orfeum) való megjelenítéshez. Amennyiben ezzel kapcsolatban ellenvetése van, kérjük, jelezze! Ennek hiányában a hozzájárulás megadottnak tekintendő.

Az egy adott rendezvényre szóló jegy megváltásával, valamint az azon történő részvétellel minden vendég tudomásul veszi a helyszínen kifüggesztett, illetve az Orfeum online felületein közzétett szabályokat (házirend), azok betartását magára nézve kötelezőnek tartja, a meghirdetett rendezvényeken saját felelősségére vesz részt.

Köszönjük! Jó szórakozást kívánunk!

AZ ORFEUM VEZETŐSÉGE

Kedves Vendégeink!

A 2017.07.22-i koncertünk betegség miatt elmarad. A kellemetlenségért elnézésüket kérjük.

Orfeum.
Ajándékozzon meg véleményével, egyedi Orfeumos ajándéktárgyat nyerhet!
Minden évben megújulunk, igyekszünk vendégeink kéréseire figyelni, az új igények
irányába fejlődni. Ehhez szeretnénk most az Önök segítségét kérni egy anonim
kérdőív kitöltésével. A felelet-választós felmérés kitöltése mindössze néhány
percet vesz igénybe.
Nekünk adott idejét értékes Orfeum emblémával díszített ajándékkal jutalmazzuk.
A teljes kérdőívet kitöltők között 18 db 8 000 Ft értékű ajándékcsomagot,
1 db 15 000 Ft értékű és 1 db 20 000 Ft értékű Orfeum utalványt sorsolunk ki.
Kattintson
töltse ki Ön is kérdőívünket, és formáljuk együtt Pest egyetlen
mulatójának jövőjét!
A sorsolási szabályzatot
olvashatja el.
Decemberben arra kértük Önöket, hogy osszák meg velünk véleményüket és idejükből szánjanak 5 percet kérdőívünk kitöltésére. Köszönjük az erre fordított energiát, és ahogy ígértük a teljes kérdőívet visszaküldők között egyedi Orfeum ajándékcsomagokat és Orfeum utalványt sorsoltunk ki.
A sorsoláson
8 000 Ft értékű ajándékcsomagot
(melynek tartalma: 1 db reggeliző szett,
1 db gyertya szett, 1 db mini serpenyő) nyertek:
1. Lelkes Anita
2. Virágh Sándor
3. Kovács Andrea
4. Simig Balázs
5. Jekkel Attila
6. Fazekas Zsuzsanna
7. Szujó Lajos
8. Szalai Nikolett
9. Bajza Maja
10. Nagy Éva
11. Dudás Andrea
12. Mühl Nándor
13. Mráz Zoltán
14. Szabó Rita
15. Porkoláb zsuzsanna
16. Pusztai Anett
17. Bak Erzsébet
18. Haris Zsuzsanna
A sorsoláson
15 000 Ft értékű Orfeum Ajándékutalványt
nyert:
A fődíjat, a 20 000 Ft értékű Orfeum Ajándékutalványt nyerte:
Jakab Zoltán
Mezei Noémi
A győztesekkel 1 héten belül email-en vesszük fel a kapcsolatot. A nyereménysorsolás szabályzata és a nyeremények átvételére vonatkozó minden információ