1. Jegyvásárláshoz kapcsolódó információk

A jegyvásárláshoz válassza ki a kívánt helyeket, a kívánt menüvel, majd tegye a jegyeket a kosárba. Ezt követően, fáradjon a pénztárhoz és válassza ki a fizetési módot. Amennyiben átutalást választott úgy fog kapni egy visszaigazoló emailt, amiben megtalálja a foglalási adatait valamint az utaláshoz szükséges adatokat, illetve külön e-mailben küldjük meg a díjbekérő számlát. Az összeg beérkezését követően egy munkanapon belül megküldjük a jegyeket elektronikusan de letölthető formátumban az Ön által megadott email címre.

Ha foglalását bankkártyával fizeti, úgy automatikusan a rendszerben megadott email címére küldjük az elektronikus letölthető jegyeit, illetve külön emailben a számlát.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rossz mail cím és az egyéb, vásárlás során helytelenül megadott adatok miatt keletkező károkért az Orfeum felelősséget nem vállal.

Számlát, kizárólag arra a névre és címre tudunk kiállítani, amiről az utalás beérkezik számlánkra. Kérjük a számlázhoz szükséges adatait a vásárlásnál szíveskedjen kitölteni.

2. Foglalási információk

Ha egy darab maradék jegyet vásárolt egy már majdnem teljesen foglalt asztalhoz, pl. egy 6 fős vagy 4 fős asztal egyik jegyét vette meg, úgy, hogy az adott asztalnál nem a saját társasága ül, előfordulhat, hogy másik asztalhoz fogjuk átültetni.

Amennyiben az adott asztalnál található összes helyet nem vásárolja meg, úgy a fennmaradó helyeket más vendégek számára értékesítjük, így másokkal fognak együtt ülni.

6 fős asztalainkat, nagyobb csoportok számára tartjuk fent, amennyiben 6 fős asztalhoz 5-nél kevesebb jegyet vásárol, úgy előfordulhat, hogy másik asztalhoz ültetjük, melyről előzetesen tájékoztatjuk.

3. Lemondás

A jegyek lemondása és más időpontra történő átfoglalása nem lehetséges. A jegyek árát semmilyen esetben nem fizetjük vissza. A lemondásra vonatkozó további információ az ASZF-ben található.

4.Elmaradó előadások

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy egy rendezvény elmaradása esetén vásárlóinkat e-mailben vagy telefonon tájékoztassuk, és a jegyek átváltását elősegítsük. Vásárlóinkat a vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy pótelőadásra történő átváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről.

A Royal Orfeum Kft. a műsorváltoztatás jogát minden esetben fenntartja, ezért az elmaradó előadásra szóló jegyek ugyanazon előadás más időpontban való bemutatására érvényesek. Amennyiben vásárlóink ezt nem fogadják el, úgy a megvásárolt jegyek árát az elmaradt előadás napjától számított 30 napon belül visszafizetjük. Ezt követően a jegyek visszaváltására nincs mód.

Egészségügyi veszélyhelyzet vagy egyéb vis maior helyzet fennállása esetén, amennyiben az előadásokat kormányzati, önkormányzati, hatósági döntés, járványügyi védekezés vagy más, a az Orfeumot működtető vállalkozás érdekkörén kívül álló okok miatt el kell halasztani, az elmaradó előadásokra váltott jegyek vagy érvényesek a pótlás időpontjára, vagy voucherré minősülnek a jegy vételi árának értékében. A voucher felhasználására vonatkozóan emailben küldünk tájékoztatót.

5. Kezdési időpont

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy programjaink kezdési ideje eltérő lehet, ezért kérjük, hogy minden esetben tájékozódjon a www.orfeum.hu/musor oldalon.

A Facebook eseményeknél minden esetben a nyitási időpontot adjuk meg, a pontos programkezdés az esemény leírásában olvasható.

6. Érkezés

Előre megváltott koncertre szóló jeggyel legkésőbb, programkezdés után 30 perccel el kell foglalni a helyeket, asztalokat, a későbbiekben a helyet NEM TUDJUK GARANTÁLNI!

Vacsoraszínházi esteken a meghirdetett kezdés után késve érkező vendégek csak a szünetben tudják elfoglalni helyeiket!
Érkezéskor a regisztráció, valamint az őrzött ruhatár használata kötelező.

7. Helyek elfoglalása

Az asztalok igen, az asztaloknál található ülőhelyek azonban nem számozottak, vagy egyéb jelzéssel ellátottak. Az asztaloknál a helyek elfoglalása minden esetben ÉRKEZÉSI SORRENDBEN TÖRTÉNIK.

Szeretnénk tájékoztatni, ha nagyobb társasággal érkeznek és foglalásuk, több különálló asztalhoz szól, de foglaláskor nem jelezték jegyértékesítő munkatársunknak előre erre vonatkozó igényüket, az asztalokat összetolni nem tudjuk, illetve nem tudjuk garantálni, hogy egy asztalhoz ültetjük a vendégeket. A 2 fős és 4 fős asztalokat semmilyen esetben nem lehet összetolni, nagyobb társaságok elhelyezése miatt mindenképpen kérje időben kollegánk segítségét.

8. Étkezés

Konyhánk 19.00 és 22.00 közt tart nyitva, így koncerteken az étkezés ebben az időintervallumban lehetséges. Vacsoraszínházi esteken érkezéskor az előételt, szünetben a főételt és az előadás végén a desszertet szolgáljuk fel. Színházi esteken az előadás alatt a felszolgálás szünetel.

Az Orfeum területére semmilyen ételt és italt nem lehet behozni. Tortarendelés kapcsán kérjük, keresse kollegáinkat, a lenti elérhetőségek bármelyikén.

9. További információk

Az egy adott rendezvényre szóló jegy megváltásával, valamint az azon történő részvétellel minden vendég tudomásul veszi a helyszínen kifüggesztett, illetve az Orfeum online felületein közzétett szabályokat (házirend), s azok betartását magára nézve kötelezőnek tartja.

Kérjük, fokozottan ügyeljen arra, hogy online jegye illetéktelenek kezébe ne kerüljön, az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk.

A műsorváltoztatás jogát fenntartjuk! Az Orfeum fenntartja a jogot, hogy az eseményeket minimum 100 fő foglalás esetén tartja meg.

Bármilyen a helyfoglalással vagy estjeinkkel kapcsolatos kérdésben kérjük, vegye fel kollegáinkkal a kapcsolatot a foglalas@orfeumclub.hu email címen, vagy a +36 30 9486448 telefonszámon.