Fontos tájékoztatás
A Royal Orfeum Kft. felhívja vásárlói figyelmét arra, hogy a jegyvásárlást megelőzően a jelen általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) alaposan olvassák át, és csak azután vásároljanak belépőjegyet a rendezvényekre, hogy az itt írt szerződési feltételeket és a házirendben foglaltakat megértették és magukra nézve kötelezőnek ismerték el.
Jelen ÁSZF a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 11. § (1) bek.-ben a szerződéskötést megelőzően előírt kötelező tájékoztatást is tartalmazza.
Kérdésük esetén a 2. pontban írt elérhetőségeken rendelkezésükre állunk.
Tartalom
- A szolgáltató
- A szolgáltató elérhetősége, egyéb tájékoztató adatok
- A jelen ÁSZF alkalmazási köre, a szolgáltató és a vásárló közötti szerződés, az internetes jegyvásárlás
- Az előadás, ülőhelyek, jegyek kiválasztása
- A kosár használata
- A jegyek kifizetése
- Regisztráció, bejelentkezés
- A jegyek ára
- Fizetési módok
- Bankkártyás fizetés
- Banki átutalás
- Személyes vásárlás
- A fizetés következményei
- Hiba a fizetés során, egyéb tudnivalók
- A megvásárolt jegyek és azok kézbesítése
- Elektronikus jegy, azaz e-ticket
- Egyéb tudnivalók a jegyekkel kapcsolatban
- A jegyvásárlás visszaigazolása
- Elállás a vásárlástól
- Számlázás
- Elmaradt előadások
- Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek, békéltető testület
- Adatkezelés, adatvédelem
- A szolgáltató szolgáltatásában bekövetkező esetleges hibák, akadályoztatások
- Egyebek
Részletes tájékoztató, szerződési feltételek
- A szolgáltató
Royal Orfeum Korlátolt Felelősségű Társaság (Royal Orfeum Kft.)
székhely: 1137 Budapest, Pozsonyi út 22. 5. em. 3.
telephely: 1073 Budapest, Erzsébet körút 43-49. (Orfeum, a Pesti Mulató)
cégjegyzékszám (Fővárosi Törvényszék Cégbírósága): 01-09-948147
adószám: 22995234-2-41
bankszámlaszám: 11600006-00000000-44331892
képviselő: Sziklai Ildikó ügyvezető
- A szolgáltató elérhetősége, egyéb tájékoztató adatok
postai cím: 1137 Budapest, Pozsonyi út 22. 5. em. 3.
honlap: www.orfeum.hu
telefonos ügyfélszolgálat: +36 30 948 6448
ügyfélszolgálat e-mail: foglalas@orfeumclub.hu
tárhelyszolgáltató neve: EZIT Kft.
tárhelyszolgáltató címe: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
- A jelen ÁSZF alkalmazási köre, a szolgáltató és a vásárló közötti szerződés, az internetes jegyvásárlás
A Royal Orfeum Kft. saját szervezésben, saját helyszínen: Az Orfeumban számos saját produkciót mutat be, és fogad be külsős produkciókat, amelyekre saját webes érékesítési rendszeren keresztül értékesíti a belépőjegyeket, illetve ajándékutalványokat.
A jelen ÁSZF határozza meg a szolgáltató és a szolgáltató internetes jegyértékesítő rendszerét használó természetes vagy jogi személy (a továbbiakban: vásárló) között belépőjegyek megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a szolgáltató és a vásárló között keletkező szerződéses jogokat és kötelezettségeket.
A vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításáról a szolgáltató a vásárlókat a https://orfeum.hu/aszf oldalon történő közzététel útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább 8 (nyolc) nappal, így az ÁSZF visszamenőleges alkalmazása kizárt.
A szolgáltató szolgáltatása kiterjed az egyes előadások, rendezvények szervezésére, lebonyolítására, valamint a jegyek, valamint ajándékutalványok értékesítésére is (együttesen: szolgáltatások). A szolgáltató ezen tevékenysége nem engedélyköteles.
A vásárló és a szolgáltató között a 6. pontban részletesen körülírt vásárlás során a „megrendelés elküldése” gomb megnyomásával a szolgáltatásokra vonatkozóan elektronikus úton szerződés jön létre, amelyre a jelen ÁSZF vonatkozik. A szerződés létrejöttével a vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-t, az abban foglalt feltételeket és tájékoztatást megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben és az Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározottak szerint hozzájárult.
A szolgáltató és a vásárló között létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül. A vásárló által a szolgáltató webes felületén megadott és a szolgáltató által megőrzött adatok, a jegy-, vagy ajándékutalvány vásárlási tranzakció banki, illetve egyéb felületen történő (PayPal, Szép Kártya, stb.) visszaigazolása, illetve személyes vásárlásnál a kapott jegyek és a jelen ÁSZF együttesen alkotják az írásbeli szerződést. Az adatokat a számviteli és adózási jogszabályokban írt határideig köteles a szolgáltató megőrizni. Az őrzés helye a szolgáltató mindenkori székhelye, illetve a szerverpark. Az így létrejött szerződés a fenti jogszabályokban írt határidő lejártáig hozzáférhető.
A szolgáltató és a vásárló közötti szerződés magyar nyelven, határozott időre jön létre, időtartama annak a rendezvénynek az időpontjáig tart, amelyre a vásárló belépőjegyet vett; illetve ajándékutalvány vásárlásakor 6 hónapig . A szerződés nem alakul át határozatlan idejű szerződéssé.
Az alábbiakban olvashatják a jegyvásárlásra vonatkozó tudnivalókat.
- Az előadás, ülőhelyek, jegyek kiválasztása
A https://orfeum.hu/musor weboldalon vásárlóink részletes tájékoztatást találnak a szolgáltató rendezvényeiről. Az egyes előadásokra, rendezvényekre való kattintás után megjelenik a képernyőn az előadás helyszínének a részletes képe (asztaltérkép), amin jól látszanak a színpad körül elhelyezett asztalok, boxok és ülőhelyek, különböző elnevezéssel jelölve az egyes asztaltípusokat (deluxe asztal, prémium asztal, standard asztal) a hozzájuk tartozó ülőhelyekkel, valamint itt részletes leírást találnak vásárlóink az adott rendezvényről.
Vásárlóink a zöld színnel jelölt szabad ülőhelyek közül kiválasztják azt (akár többet), amelyet meg kívánnak vásárolni. Ha vásárlónk rákattint az egyes ülőhelyekre, külön ablakban megjelenik az adott ülőhelyre vonatkozó információ (ülőhely megnevezése, jegyár, valamint a legördülő menüben a választható ételkínálat/italkupon).
Ha vásárlónk kiválasztotta a megvásárolni kívánt ülőhelyet, valamint a menüt és a „kosárba teszem” gombra kattint, akkor ez a jegy jegyvásárlónk kosarába kerül. A kosárban láthatók a vásárló által kiválasztott jegyek (ülőhely, asztal), a kiválasztott előadás címe és időpontja, és a jegyek ára.
Az ajándékutalványok és páros ajándékjegyek az orfeum.hu/ajandekutalvany menüpontban vásárolhatók meg. Az egyes ajándékutalványok vagy páros ajándékjegyek szintén kosárba tehetők.
- A kosár használata
A vásárlás befejezéséhez a jobb alsó sarokban található„kosárhoz” gombra kattintva jegyvásárlónk a kosár oldalra jut, ahol ellenőrizni tudja a kosár összetételét, valamint fel tudja használni esetleges kuponját (ajándékutalványhoz tartozó kuponkód, VIP kuponkód, stb.). Amennyiben további jegyeket szeretne vásárolni az asztaltérképhez viszatérve megteheti azt, ezek a már kosárban lévő tételekhez kerülnek. Amennyiben valamely jegyet még sem szeretné megvásárolni, úgy a kosárba tett jegy kijelölése az „x” jelre kattintással megszüntethető, ekkor a kosárból a tétel törlődik.
Kezelési költséget nem számítunk fel. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.
Kérjük, figyelmesen nézzék át a kosarukat, mielőtt a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintanak!
A vásárlási folyamat lezárásához a „tovább a pénztárhoz” gombra kell kattintani. A pénztár felületen kérjük a vásárláshoz szükséges adatokat kitölteni (vezetéknév, keresztnév, irányítószám, település, utca, házszám, telefonszám, email cím). Céges vásárlás esetén kérjük az adószámot is megadni.
A „rendelés jegyzetek” menüpontban az oldal alján kiegészítő információt adhat meg vásárlásához (pl. ételallergia megjelölése, torta igény, stb.)
A vásárlási folyamat – a weboldal elhagyásával – megszakítható.
A „megrendelés elküldése” gombra való kattintással vásárlóinkat fizetési kötelezettség terheli! A megvásárolt jegyeket visszaváltani nem tudjuk!
- A jegyek, ajándékutalványok vagy páros ajándékjegyek kifizetése
Vásárlónk a Pénztár felületen a jobb oldali oszlopban a fizetés módját tudja kiválasztani.
Vásárlóinkat teljes körű felelősség terheli a vásárlás során megadott adatok kapcsán. A vásárló kijelenti és vállalja, hogy adatait a valóságnak megfelelően adta meg a szolgáltató webes felületén. Ezen felelősségvállalásra tekintettel a szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért.
- A jegyek, ajándékutalványok vagy páros ajándékjegyek ára
Vásárlóinknak csak a kosárban feltüntetett bruttó összeget, vagyis a megvásárolni kívánt jegyek, ajándékutalványok, vagy páros ajándékjegyek árát kell kifizetnie, kezelési költséget nem számítunk fel.
- Fizetési módok
Vásárlóink több fizetési mód közül választhatnak.
- Bankkártyás fizetés
A szolgáltató a PayPal bankkártyás fizetési szolgáltatását veszi igénybe. A vásárló a PayPal biztonságos felületén adja meg a bankkártyája adatait. Ezekhez az adatokhoz a Royal Orfeum Kft. nem jut hozzá.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013
A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan – 5-10 másodpercen belül – megküldi rendszerünknek, vásárlóinkat pedig a banki felületen tájékoztatja a tranzakció sikeréről. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálható a vásárolt jegyekre vagy ajándékutalványokra vonatkozó minden fontos információ.
- Banki átutalás
A jegyek és ajándékutalványok kifizetése banki átutalással a szolgáltató Erste Bank Zrt-nél vezetett 11600006-00000000-44331892 számú bankszámlájára történik legkésőbb a vásárlástól számított 3 napon belül. (BIC: GIBAHUHB, IBAN: HU24116000060000000044331892). A beérkezett átutalások ellenőrzése, valamint ezzel együtt a jegyek kiküldése a jegyek vételárának hiánytalan beérkezését követő 24 órán belül megtörténik. Amennyiben az online banki rendszer nem üzemel, úgy az átutalások ellenőrzése és a jegyek kiküldése későbbi időpontban történhet. Átutalással történő online vásárlás csak abban az esetben érvényes, ha legkésőbb az esemény napján (amennyiben ünnepnapra vagy hétköznapra esik, úgy az azt megelőző banki nyitvatartási napon) bankzárásig beérkezik a jegyek ellenértéke. Ellenkező esetben csak bankkártyás fizetést tudunk elfogadni.
Amennyiben vásárlónk a bank átutalás fizetés opciót választotta és mégsem tart igényt a jegyekre, kérjük, hogy mielőbb írásban jelezze az alábbi email címen: foglalas@orfeumclub.hu. A megrendelt jegyek kifizetésére 3 nap áll jegyvásárlónk rendelkezésére. A 3.napon emlékeztető emailt küldünk, hogy amennyiben aznap nem történik meg a fizetés, a foglalást töröljük.
- Személyes vásárlás
Az online foglalást követően a vásárlónak lehetősége van jegyeit készpénzben az Orfeum jegypénztárának nyitvatartási idejében személyesen megvásárolni. A nyitvatartási időről itt tájékozódhat: https://orfeum.hu/kapcsolat.
- A fizetés következményei
Miután a vásárló jegyeit online megvásárolta, azokat bankrendszeren, vagy PayPal rendszeren keresztül, illetve személyesen kifizette, a vásárlás nem törölhető és nem vonható vissza, a megvásárolt jegyek nem válthatók vissza, kivéve, ha a szervező hibájából elmarad az adott előadás. (Ezzel kapcsolatosan részletes tájékoztatást a 8. és 11. pont tartalmaz.)
- Hiba a fizetés során, egyéb tudnivalók
Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 30 948 6448-as számon! Ne indítsa újra a vásárlást!
A bankkártyával és vagy banki átutalással fizetés során felmerülő esetleges hibákért a szolgáltató nem vállal felelősséget, és a szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával, vagy banki átutalással történő fizetés során vagy következtében keletkezik.
- A megvásárolt jegyek és azok kézbesítése
7.1. Elektronikus jegy, azaz e-ticket
Az e-ticketet e-mailben küldjük el. Ennek bemutatása érkezéskor kötelező vagy nyomtatott formában, vagy e-mail fogadására és pdf dokumentum megnyitására alkalmas telefonkészüléken. Az e-ticket egy teljes értékű elektronikus jegy, amely belépésre jogosít.
7.2. Egyéb tudnivalók a jegyekkel kapcsolatban
A vásárlók által kinyomtatandó jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a vásárlót terheli.
- A jegyvásárlás visszaigazolása
A bankkártyával történő jegyvásárlásról a Royal Orfeum Kft. rendszere azonnali visszaigazolást, automata választ küld benne a megvásárolt jegyekkel. Amennyiben vásárlónk 30 percen belül nem kapja meg a visszaigazoló levelet, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36309486448-as telefonszámon.
A banki átutalással történő jegyvásárlásról vásárlónk egy válaszlevelet kap, amelyben értesítjük, hogy vásárlási igényét rögzítettük, de a jegyeket csak azok ellenértékének bankszámlánkra történő beérkezését követő 24 órán belül küldjük ki. Amennyiben vásárlónk az utalást követő 1 munkanapon belül nem kapja meg a visszaigazoló levelet benne a jegyekkel, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36309486448-as telefonszámon.
A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló levelet a szolgáltató a vásárló által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a vásárlót terheli a felelősség, a szolgáltató nem felel!
- Elállás a vásárlástól
A vásárlás a „fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bek. l) pontja alapján vásárlót nem illeti meg az elállás és felmondás joga, ha a megvásárolt jegy vagy ajándékutalvány egy adott időpontra (adott napra, vagy határnapra) szól. Amennyiben az adott előadásra bármilyen oknál fogva nem tudnak eljönni, a Royal Orfeum Kft.-nek (szolgáltató) nem áll módjában sem visszaváltani a jegyet, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével). Amennyiben a megvásárolt ajándékutalványt annak lejárati határidején belül nem használják fel, úgy azt a határidő lejárta után elfogadni nem tudjuk (kivéve Vis Maior esete).
- Számlázás
A megvásárolt jegyekről vagy ajándékutalványokról a szolgáltató a vásárló részére számlát állít ki, arra a névre, amelyről az átutalás és/vagy a befizetés érkezett.
- Elmaradt előadások
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy egy rendezvény elmaradása esetén vásárlóinkat e-mailben vagy telefonon tájékoztassuk, és a jegyek átváltását elősegítsük. Vásárlóinkat a vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy pótelőadásra történő átváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről.
A Royal Orfeum Kft. a műsorváltoztatás jogát minden esetben fenntartja, ezért az elmaradó előadásra szóló jegyek ugyanazon előadás más időpontban való bemutatására érvényesek. Amennyiben vásárlóink ezt nem fogadják el, úgy a megvásárolt jegyek árát az elmaradt előadás napjától számított 30 napon belül visszafizetjük. Ezt követően a jegyek visszaváltására nincs mód.
Egészségügyi veszélyhelyzet vagy egyéb vis maior helyzet fennállása esetén, amennyiben az előadásokat kormányzati, önkormányzati, hatósági döntés, járványügyi védekezés vagy más, a az Orfeumot működtető vállalkozás érdekkörén kívül álló okok miatt el kell halasztani, az elmaradó előadásokra váltott jegyek vagy érvényesek a pótlás időpontjára, vagy voucherré minősülnek a jegy vételi árának értékében. A voucher felhasználására vonatkozóan emailben küldünk tájékoztatót.
- Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek, békéltető testület
Vásárlóink esetleges panaszaikat, észrevételeiket az ÁSZF 2. pontjában írt elérhetőségeken közölhetik a szolgáltatóval.
A szolgáltató a szóban vagy telefonon beérkezett panaszt lehetőség szerint azonnal kivizsgálja és orvosolja. Ha erre nincs mód, vagy a vásárló a panaszkezeléssel nem ért egyet, úgy a szolgáltató írásbeli jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról, a szolgáltató által javasolt panaszkezelési módról, a vásárló álláspontjáról, és annak egy másolati példányát átadja a jelenlévő vásárlónak, az eredeti példányt megőrzi, telefonos ügykezelés esetében pedig a jegyzőkönyv 1 (egy) másolati példányát a panaszkezelés érdemi kivizsgálásáról szóló tájékoztatással egyidejűleg küldi meg a vásárlónak. A panaszkezelés érdemi eredményéről a Szolgáltató 30 (harminc) napon belül tájékoztatja a vásárlót.
Az írásban (e-mailen, postai úton) érkezett panaszt a szolgáltató 30 (harminc) napon belül vizsgálja ki, és tájékoztatja a panasz beérkezésével azonos módon a vásárlót. Amennyiben a szolgáltató elutasítja a panaszt, köteles azt megindokolni, egyúttal tájékoztatni a vásárlót arról, hogy panaszával mely hatósághoz, szervhez fordulhat, illetve, hogy adott esetben békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató köteles megadni az illetékes hatóság, illetve az illetékes békéltető testület elérhetőségét.
- Adatkezelés, adatvédelem
A szolgáltató a vásárlók személyes adatait a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően kezeli.
- A szolgáltató szolgáltatásában esetlegesen bekövetkező hibák, akadályoztatások
A szolgáltató által üzemeltetett weboldal és jegyvásárlási rendszer minden szükséges intézkedés megtétele mellett is esetlegesen meghibásodhat, a működésük akadozhat. A szolgáltató erre tekintettel nem tudja a weboldal és a jegyértékestő rendszer folyamatos, zavartalan, hibátlan működését vállalni. A megfelelő működés érdekében a szolgáltató a weboldalát és rendszerét folyamatosan karbantartja, szükség szerint fejleszti, updateli, és mindennek érdekében a weboldal és a jegyértékesítő rendszer működtetését szüneteltetheti, mégpedig a vásárlók előzetes értesítése nélkül. A szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.
- Egyebek
Telekommunikációs eszközök használata
A vásárlás lebonyolítására szolgáló eszközök (mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, tablet stb.) internet-, mobil- vagy más elektronikus kapcsolatának, esetlegesen a speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként a vásárló egyéni előfizetői vagy más szerződése alapján a telekommunikációs szolgáltatója díjat számíthat fel. A Royal Orfeum Kft. mint szolgáltató azonban semmilyen ilyen jellegű díjat, költséget nem számíthat fel, és nem alkalmaz emelt díjas szolgáltatást.
A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések
Az orfeum.hu, valamint a ticket.orfeum.hu oldalak elérhetőségét a tárhely szolgáltató 99,9%-os rendelkezésre állással garantálja éves szinten. A rendelkezésre állás mérése szempontjából nem tekinthető szolgáltatás kiesésnek az ütemezett karbantartási idő, mely időszakban rövid időre átmeneti szünet fordulhat elő az oldalak működésében. A karbantartási idő alkalmanként nem tarthat tovább 6 óránál, félévente pedig legfeljebb 20 órát vehet összesen igénybe. A weboldalak tartalmáról rendszeres biztonsági mentés készül, így probléma esetén visszaállíthatók korábbi hibamentes állapotukba. Az adattartalom tárolása RAID redundáns technológiával történik, így, ha bármelyik merevlemezzel probléma adódik, akkor az oldalak továbbra is elérhetők maradnak a többi merevlemez segítségével. Az oldal minden internetböngészővel és operációs rendszer alatt működőképes, a honlap kommunikációja pedig biztonságos, titkosított (https) kapcsolaton keresztül történik. A weboldalakon szereplő adatokat MariaDB adatbázisban tároljuk.
Házirend
Vendégeink a jegyek megvásárlásával magukra nézve kötelezőnek ismerik el a szolgáltató házirendjét, amely itt érhető el: https://orfeum.hu/hazirend/. A házirend a jegyvásárlással létrejövő szerződés részét képezi.