Házirend

Házirend

Házirend


Az Orfeum házirendje – jogi kötelességünkön túlmutatóan – vendégeink felhőtlen szórakozását, valamint mulatónk rendeltetésszerű, zavartalan és gördülékeny, magas színvonalú működését hivatott szavatolni, továbbá útmutatóul szolgál az Orfeumban tartózkodó személyek magatartására vonatkozóan. Az ebben lefektetettek olyan hasznos tudnivalók, amelyek az esetleges félreértéseket hivatottak előre kiküszöbölni. Ezeken felül az első kapcsolatfelvételtől a vendég távozásáig igyekszik keretbe foglalni azon helyzeteket, amelyekkel a vendég találkozhat.

Jegyértékesítés, jegyfoglalás, a megváltott jegyek átvétele

Az Orfeumban tartott programokra, előadásokra telefonon, e-mailben, személyesen vagy online lehet jegyet foglalni, illetve venni. Telefonon vagy e-mailben történő jegyfoglalás esetén kérjük, telefonszámukat és e-mail címüket megadni szíveskedjenek!

Vendégeinknek az e-mailen vagy telefonon, az előadást megelőző 10. nap éjféléig lefoglalt jegyeket a foglalástól számított 72 órán belül, az előadást megelőző 7 napban lefoglalt helyeket pedig a foglalástól számított 24 órán belül meg kell váltaniuk. A jegyek kifizetése az Orfeum bankszámlájára történő utalással (a bankszámlaszámot a foglalást visszaigazoló e-mailben adjuk meg; az utalás közlemény rovatában szerepeljen a vendég neve, a rendezvény neve és időpontja), vagy a jegypénztárban készpénzes fizetés mellett lehetséges. A készpénzes fizetés, illetve a jegyek átvétele az Orfeum jegypénztárában történik (keddtől péntekig, 16-19 óra között).

Az Orfeum jegypénztárában kizárólag készpénzes fizetésre van mód. Bank- és hitelkártyával, csekkel, Erzsébet-utalvánnyal, Széchenyi Pihenőkártyával, illetve egyéb, nem készpénzes fizetőeszközzel történő jegyvásárlásra nincsen lehetőség. American Express-kártyával az Orfeum egész területén nem lehet fizetni.

Az elővételes jegyeket legkésőbb az adott rendezvény előtti napon meg kell vásárolni. A rendezvény helyszínén, a rendezvény napján nem áll módunkban elővételes jegyet adni kedves vendégeinknek.

Az előzetesen e-mailben vagy telefonon lefoglalt, ám a fentiekben meghatározott határidőkön belül nem megváltott belépőket a helyszínen történő, készpénzes fizetéssel, illetve banki átutalással fizető vendégeknek értékesítjük.

A vendég érkezése, az asztal elfoglalása

Amennyiben érkezéskor a foglaláshoz képest több személy érkezik egy társasággal, nem tudjuk garantálni a csatlakozó vendégek ugyanannál az asztalnál történő elhelyezését, illetve előfordulhat, hogy egyáltalán nincsen szabad ülőhely. Ezért annak érdekében, hogy vendégeinket a lehető legkényelmesebb le tudjuk ültetni, kérjük, hogy legkésőbb az adott rendezvényt megelőző nap éjféléig jelezzék, amennyiben már meglévő foglalásukhoz további személyek csatlakoznak. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy még ebben az esetben sem tudja az Orfeum garantálni az egy asztalnál való elhelyezést!

Jegyértékesítő partnereink felületein az asztalkiosztást mutató képen az egyes asztaloknál feltüntetett számok az adott asztalnál maximálisan és kényelmesen ültethető személyek számát jelzik. A foglalás asztalra vonatkozik, az azon belüli ültetés érkezési sorrendben történik.

Tekintettel arra, hogy a belépőket előre értékesítjük, az eladott jegyek alapján az asztalok előzetesen beosztásra kerülnek, így érkezéskor változtatásra nincsen lehetőség.

Annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb számban biztosíthassuk vendégeink rendezvényeinkre való bejutását, abban az esetben, ha egy vendég ahhoz az asztalhoz, amelyhez belépője szól, előzetesen több jegyet váltott, mint ahány személy ténylegesen részt vesz az adott rendezvényen, az ily módon üresen maradó hely(ek) automatikusan értékesítésre kerül(nek).

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy előre megváltott jegyek esetében, az adott asztalhoz szóló foglalást a rendezvény meghirdetett kezdési időpontja után maximum 30 percig tudjuk tartani. Ezt követően – amennyiben a foglaláskor megadott telefonszámon nem tudjuk elérni a vendéget –, az el nem foglalt helyeket más vendégeknek értékesítjük. Amennyiben a vendég később megérkezik, az Orfeum mindent megtesz a vendég elhelyezése érdekében, azt azonban, hogy asztalt biztosít, garantálni nem tudja. A meghirdetett kezdési időpont előtt, telefonon (+36 30 948 64 48) jelzett késés esetén, természetesen érkezésig biztosítjuk a lefoglalt helyeket.

Az Orfeum fenntartja magának a jogot, hogy adott rendezvényre, adott asztalokat elvárt fogyasztás mellett biztosítson vendégei részére. Ennek értelmében, ha a tényleges fogyasztás eléri vagy meghaladja az elvárt fogyasztást, úgy a vendég a tényleges fogyasztást fizeti; ha azonban nem éri az elvárt fogyasztást, úgy az Orfeum az elvárt fogyasztást számlázza, és a vendég ezen összeg megfizetésére köteles.  Amennyiben a vendéget az Orfeum ilyen asztalnál helyezi el, erről a vendég a foglalás visszaigazolásakor kap tájékoztatást.

Kérjük kedves vendégeinket, hogy amennyiben az ilyenkénti elhelyezéssel nem értenek egyet, úgy a foglalást visszaigazoló e-mailt követően jelezzék ezt az Orfeum felé! Erre a foglalással érintett rendezvényt megelőző 7 napig van lehetőség; ezután az Orfeum nem garantálja, hogy vendégei számára más asztalt biztosít.

Egyéb tudnivalók

Nyilvános rendezvényeink nem korhatárosak, ezért szülői felügyelettel, a szülő felelősségére kiskorú is részt vehet programjainkon.

Vendégeinknek a Corinthia Hotel Hársfa utca felől nyíló, őrzött parkolójában, 20 óra után 50%-os parkolási kedvezményt tudunk biztosítani a szabad helyek függvényében. Helyet előre foglalni nincs lehetőség. A kedvezmény igénybe vételéhez kérjük, távozás előtt adják át parkolójegyüket egyik kollégánknak, hogy lepecsételhessük, mielőtt azt a szálloda recepcióján érvényesítik!

Az adott időpontra meghirdetett előadásokat legkésőbb 15 perccel a megadott időpont után elkezdjük.

Érkezéskor a regisztráció, valamint az őrzött ruhatár használata kötelező.

Az Orfeumban csak a helyben vásárolt ételek és italok fogyaszthatók, idegen eredetű étel-ital az Orfeum területére nem hozható be.

150 főt meghaladó, nyilvános rendezvények (partyk) esetében, kiemelten kérjük a pontos érkezést (az elővételes jeggyel rendelkezők számára a nyitástól számított 2 órán belül tudjuk a soron kívül beengedést biztosítani), mivel a törvényi szabályozás értelmében a rendezvényhelyszínre megállapított maximális vendéglétszámon felül érkező személyek közül csak annyi főt áll módunkban beengedni, amennyi távozott (létszámstop), s lehetőséget biztosítunk a helyszínen jegyet váltani kívánóknak is a bejutásra.

Megkérjük vendégeinket, hogy a Pódium Teremhez vezető folyosón elhelyezett megállító táblánál szíveskedjenek várakozni, amíg ültető munkatársunk a helyükhöz kíséri őket!
Rendezvényeinkre előre értékesítjük a belépőket, így gyakran minden asztalunk foglalt. Vendégeink ennélfogva szíveskedjenek annál az asztalnál helyet foglalni, amelyhez belépőjük szól.

Érkezéskor a helyszínen vásárolt állójeggyel akkor sem szabad leülni, ha vannak üres asztalok, hiszen azokra is érkezik majd vendég. Amennyiben marad szabad ülőhely, kollégánk a regisztrációnál ezt jelzi az állójegyet váltó vendégeknek.
Ha standard belépőt vagy állójegyet váltó vendégünk prémium asztalhoz szeretne ülni, jelezze jegyértékesítő munkatársunknak, aki a foglaltság függvényében intézkedik. Ez esetben (magasabb kategóriájú) asztalhoz való ültetésre a két árkategória közötti különbséget kitevő felár megfizetésével van lehetőség.
Az állójegyet váltók a bárpult előtt, a tánctéren és a bárpultot az előtérrel összekötő folyosón tartózkodhatnak. A konyha felőli folyosót felszolgálási területet képez, amit kérünk szabadon hagyni!

Üzemi területen (színpad, bárpult, konyha, személyzeti öltöző, iroda, raktárhelyiségek, a bárpult mögött található Bankett Terem, ruhatár) csak az Orfeum személyzete, az öltözőkben kizárólag az adott rendezvényen fellépő művészek és stábjuk – a rendezvény szempontjából nélkülözhetetlen – tagjai (sminkes, fodrász, öltöztető/kellékes, menedzsment) tartózkodhatnak.
A színpadon vendégek nem tartózkodhatnak.

A közönség, a művészek, illetve a személyzet testi épségének tánc- és akrobatikus mozdulatok miatti veszélyeztetése elkerülése végett, show-műsorok alatt megkérjük vendégeinket, maradjanak helyeiken.

Olyan programok esetén, amelyet DJ követ, a koncert után az asztalok lezárásra kerülnek. Onnantól kezdve rendelésre kizárólag a bárpultnál van lehetőség.
Az Orfeum leginkább zenés programok mentén működő rendezvényhelyszín, így azok végeztével, amennyiben a vendégek túlnyomó többsége távozik, a feltüntetett nyitva tartásnál korábbi zárórát rendelhet el a vezetőség.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy azon vendégeinket, akik viselkedésükkel az alapvető etikai szabályokat megsértik, mások szórakozását zavarják, illetve a jelen házirendben írtakat megsértik, mulatónkból eltávolítsuk.

Mivel vendégeink maximális megelégedettsége az első számú célunk, a vendéglátással kapcsolatos esetleges minőségi kifogást kérjük a helyszínen jelezni felszolgáló kollégánknak, aki értesíti a felettesét. Utólag, a távozást követően, a kifogás megalapozottságának igazolására nincs mód (kivételt képez a rendezvény végétől számított 24 órán belül, szakorvos által hitelesített lelet).

Az Orfeum berendezéseiben, hang- és fénytechnikai eszközeiben, valamint egyéb eszközeiben okozott károkért, szándékos rongálásért a vendég felelősségre vonható, s az okozott kárt megtéríteni köteles.
Mindennemű lopás azonnali feljelentést von maga után.
Vendégek egymás közötti testi épségében és/vagy a rendezvényre hozott tulajdonában – szándékosan vagy figyelmetlenségből, gondatlanságból – okozott kárért az Orfeum nem vállal felelősséget, ugyanakkor szükség szerint értesíti a hivatalos szerveket (pl. rendőrség).

Az Orfeum bizonyos esetekben – saját döntése alapján – vendégeinek a regisztrációkor kupon(oka)t ad, amely(ek) az azon írtak szerint felhasználható(k). A kuponok pénzre nem válthatók, visszaadni belőlük az Orfeum nem tud.

Az Orfeum egész területén pénzváltásra nincsen lehetőség.

A dohányzás hatóságilag kizárólag az utcán, a bejárattól legalább 5 méternyi távolságra engedélyezett.

Italokat, poharakat és üvegeket az épületen kívülre nem szabad vinni, ezért kérjük azokat a bejáratnál lévő asztalon elhelyezni!

Szeretnénk, ha programjaink egyre több vendéghez juthatnának el, így ennek érdekében, a kommunikációnk részeként, estjeinkről fotók készülnek. A vezetőség fenntartja a jogot a fotók felhasználásához, különösen az Orfeum weboldalán (www.orfeum.hu) és Facebook-profilján (www.facebook.com/orfeum) való megjelenítéshez. Amennyiben ezzel kapcsolatban ellenvetése van, kérjük, jelezze! Ennek hiányában a hozzájárulás megadottnak tekintendő.

A műsorváltoztatás jogát minden esetben fenntartjuk!

Az egy adott rendezvényre szóló jegy megváltásával, valamint az azon történő részvétellel minden vendég tudomásul veszi a helyszínen kifüggesztett, illetve az Orfeum online felületein közzétett szabályokat (házirend), azok betartását magára nézve kötelezőnek tartja, a meghirdetett rendezvényeken saját felelősségére vesz részt.
A pénztártól, illetve a mulatóból való távozás után reklamációt nem fogadunk el.

Köszönjük! Jó szórakozást kívánunk!

AZ ORFEUM VEZETŐSÉGE

 
Image Map
Kedves Vendégeink!

A 2017.07.22-i koncertünk betegség miatt elmarad. A kellemetlenségért elnézésüket kérjük.

Orfeum.