Fontos tájékoztatás

A Royal Orfeum Kft. felhívja vásárlói figyelmét arra, hogy a jegyvásárlást megelőzően a jelen általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) alaposan olvassák át, és csak azután vásároljanak belépőjegyet a rendezvényekre, hogy az itt írt szerződési feltételeket és a házirendben foglaltakat megértették és magukra nézve kötelezőnek ismerték el.

Jelen ÁSZF a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 11. § (1) bek.-ben a szerződéskötést megelőzően előírt kötelező tájékoztatást is tartalmazza.

Kérdésük esetén a 2. pontban írt elérhetőségeken rendelkezésükre állunk.

Tartalom

  1. A szolgáltató
  2. A szolgáltató elérhetősége, egyéb tájékoztató adatok
  3. A jelen ÁSZF alkalmazási köre, a szolgáltató és a vásárló közötti szerződés, az internetes jegyvásárlás
  4. Az előadás, ülőhelyek, jegyek kiválasztása
  5. A kosár használata
  6. A jegyek kifizetése
    • Regisztráció, bejelentkezés
    • A jegyek ára
    • Fizetési módok
      • Bankkártyás fizetés
      • Banki átutalás
      • Személyes vásárlás
    • A fizetés következményei
    • Hiba a fizetés során, egyéb tudnivalók
  7. A megvásárolt jegyek és azok kézbesítése
    • Elektronikus jegy, azaz e-ticket
    • Egyéb tudnivalók a jegyekkel kapcsolatban
  8. A jegyvásárlás visszaigazolása
  9. Elállás a vásárlástól
  10. Számlázás
  11. Elmaradt előadások
  12. Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek, békéltető testület
  13. Adatkezelés, adatvédelem
  14. A szolgáltató szolgáltatásában bekövetkező esetleges hibák, akadályoztatások
  15. Egyebek

Részletes tájékoztató, szerződési feltételek

  1. A szolgáltató

Royal Orfeum Korlátolt Felelősségű Társaság (Royal Orfeum Kft.)

székhely: 1137 Budapest, Pozsonyi út 22. 5. em. 3.

telephely: 1073 Budapest, Erzsébet körút 43-49. (Orfeum, a Pesti Mulató)

cégjegyzékszám (Fővárosi Törvényszék Cégbírósága): 01-09-948147

adószám: 22995234-2-41

bankszámlaszám: 11600006-00000000-44331892

képviselő: Sziklai Ildikó ügyvezető

  1. A szolgáltató elérhetősége, egyéb tájékoztató adatok

postai cím: 1137 Budapest, Pozsonyi út 22. 5. em. 3.

honlap: www.orfeum.hu

telefonos ügyfélszolgálat: +36 30 948 6448

ügyfélszolgálat e-mail: foglalas@orfeumclub.hu

tárhelyszolgáltató neve: EZIT Kft.

tárhelyszolgáltató címe: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

  1. A jelen ÁSZF alkalmazási köre, a szolgáltató és a vásárló közötti szerződés, az internetes jegyvásárlás

A Royal Orfeum Kft. saját szervezésben, saját helyszínen: Az Orfeumban számos saját produkciót mutat be, és fogad be külsős produkciókat, amelyekre saját webes érékesítési rendszeren keresztül értékesíti a belépőjegyeket, illetve ajándékutalványokat.

A jelen ÁSZF határozza meg a szolgáltató és a szolgáltató internetes jegyértékesítő rendszerét használó természetes vagy jogi személy (a továbbiakban: vásárló) között belépőjegyek megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a szolgáltató és a vásárló között keletkező szerződéses jogokat és kötelezettségeket.

A vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításáról a szolgáltató a vásárlókat a https://orfeum.hu/aszf oldalon történő közzététel útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább 8 (nyolc) nappal, így az ÁSZF visszamenőleges alkalmazása kizárt.

A szolgáltató szolgáltatása kiterjed az egyes előadások, rendezvények szervezésére, lebonyolítására, valamint a jegyek, valamint ajándékutalványok értékesítésére is (együttesen: szolgáltatások). A szolgáltató ezen tevékenysége nem engedélyköteles.

A vásárló és a szolgáltató között a 6. pontban részletesen körülírt vásárlás során a „megrendelés elküldése” gomb megnyomásával a szolgáltatásokra vonatkozóan elektronikus úton szerződés jön létre, amelyre a jelen ÁSZF vonatkozik. A szerződés létrejöttével a vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-t, az abban foglalt feltételeket és tájékoztatást megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben és az Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározottak szerint hozzájárult.

A szolgáltató és a vásárló között létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül. A vásárló által a szolgáltató webes felületén megadott és a szolgáltató által megőrzött adatok, a jegy-, vagy ajándékutalvány vásárlási tranzakció banki, illetve egyéb felületen történő (PayPal, Szép Kártya, stb.) visszaigazolása, illetve személyes vásárlásnál a kapott jegyek és a jelen ÁSZF együttesen alkotják az írásbeli szerződést. Az adatokat a számviteli és adózási jogszabályokban írt határideig köteles a szolgáltató megőrizni. Az őrzés helye a szolgáltató mindenkori székhelye, illetve a szerverpark. Az így létrejött szerződés a fenti jogszabályokban írt határidő lejártáig hozzáférhető.

A szolgáltató és a vásárló közötti szerződés magyar nyelven, határozott időre jön létre, időtartama annak a rendezvénynek az időpontjáig tart, amelyre a vásárló belépőjegyet vett; illetve ajándékutalvány vásárlásakor 6 hónapig . A szerződés nem alakul át határozatlan idejű szerződéssé.

Az alábbiakban olvashatják a jegyvásárlásra vonatkozó tudnivalókat.

  1. Az előadás, ülőhelyek, jegyek kiválasztása

A https://orfeum.hu/musor weboldalon vásárlóink részletes tájékoztatást találnak a szolgáltató rendezvényeiről. Az egyes előadásokra, rendezvényekre való kattintás után megjelenik a képernyőn az előadás helyszínének a részletes képe (asztaltérkép), amin jól látszanak a színpad körül elhelyezett asztalok, boxok és ülőhelyek, különböző elnevezéssel jelölve az egyes asztaltípusokat (deluxe asztal, prémium asztal, standard asztal) a hozzájuk tartozó ülőhelyekkel, valamint itt részletes leírást találnak vásárlóink az adott rendezvényről.

Vásárlóink a zöld színnel jelölt szabad ülőhelyek közül kiválasztják azt (akár többet), amelyet meg kívánnak vásárolni. Ha vásárlónk rákattint az egyes ülőhelyekre, külön ablakban megjelenik az adott ülőhelyre vonatkozó információ (ülőhely megnevezése, jegyár, valamint a legördülő menüben a választható ételkínálat/italkupon).

Ha vásárlónk kiválasztotta a megvásárolni kívánt ülőhelyet, valamint a menüt és a „kosárba teszem” gombra kattint, akkor ez a jegy jegyvásárlónk kosarába kerül. A kosárban láthatók a vásárló által kiválasztott jegyek (ülőhely, asztal), a kiválasztott előadás címe és időpontja, és a jegyek ára.

Az ajándékutalványok és páros ajándékjegyek az orfeum.hu/ajandekutalvany menüpontban vásárolhatók meg. Az egyes ajándékutalványok vagy páros ajándékjegyek szintén kosárba tehetők.

  1. A kosár használata

A vásárlás befejezéséhez a jobb alsó sarokban található„kosárhoz” gombra kattintva jegyvásárlónk a kosár oldalra jut, ahol ellenőrizni tudja a kosár összetételét, valamint fel tudja használni esetleges kuponját (ajándékutalványhoz tartozó kuponkód, VIP kuponkód, stb.). Amennyiben további jegyeket szeretne vásárolni az asztaltérképhez viszatérve megteheti azt, ezek a már kosárban lévő tételekhez kerülnek.  Amennyiben valamely jegyet még sem szeretné megvásárolni, úgy a kosárba tett jegy kijelölése az „x” jelre kattintással megszüntethető, ekkor a kosárból a tétel törlődik.

Kezelési költséget nem számítunk fel. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.

Kérjük, figyelmesen nézzék át a kosarukat, mielőtt a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintanak!

A vásárlási folyamat lezárásához a „tovább a pénztárhoz” gombra kell kattintani. A pénztár felületen kérjük a vásárláshoz szükséges adatokat kitölteni (vezetéknév, keresztnév, irányítószám, település, utca, házszám, telefonszám, email cím). Céges vásárlás esetén kérjük az adószámot is megadni.

A „rendelés jegyzetek” menüpontban az oldal alján kiegészítő információt adhat meg vásárlásához (pl. ételallergia megjelölése, torta igény, stb.)

A vásárlási folyamat – a weboldal elhagyásával – megszakítható.

A „megrendelés elküldése” gombra való kattintással vásárlóinkat fizetési kötelezettség terheli! A megvásárolt jegyeket visszaváltani nem tudjuk!

 

  1. A jegyek, ajándékutalványok vagy páros ajándékjegyek kifizetése

Vásárlónk a Pénztár felületen a jobb oldali oszlopban a fizetés módját tudja kiválasztani.

Vásárlóinkat teljes körű felelősség terheli a vásárlás során megadott adatok kapcsán. A vásárló kijelenti és vállalja, hogy adatait a valóságnak megfelelően adta meg a szolgáltató webes felületén. Ezen felelősségvállalásra tekintettel a szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért.

  • A jegyek, ajándékutalványok vagy páros ajándékjegyek ára

Vásárlóinknak csak a kosárban feltüntetett bruttó összeget, vagyis a megvásárolni kívánt jegyek, ajándékutalványok, vagy páros ajándékjegyek árát kell kifizetnie, kezelési költséget nem számítunk fel.

  • Fizetési módok

Vásárlóink több fizetési mód közül választhatnak.

  • Bankkártyás fizetés

A szolgáltató a PayPal bankkártyás fizetési szolgáltatását veszi igénybe. A vásárló a PayPal biztonságos felületén adja meg a bankkártyája adatait. Ezekhez az adatokhoz a Royal Orfeum Kft. nem jut hozzá.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan – 5-10 másodpercen belül – megküldi rendszerünknek, vásárlóinkat pedig a banki felületen tájékoztatja a tranzakció sikeréről. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálható a vásárolt jegyekre vagy ajándékutalványokra vonatkozó minden fontos információ.

  • Banki átutalás

A jegyek és ajándékutalványok kifizetése banki átutalással a szolgáltató Erste Bank Zrt-nél vezetett 11600006-00000000-44331892 számú bankszámlájára történik legkésőbb a vásárlástól számított 3 napon belül.  (BIC: GIBAHUHB, IBAN: HU24116000060000000044331892). A beérkezett átutalások ellenőrzése, valamint ezzel együtt a jegyek kiküldése a jegyek vételárának hiánytalan beérkezését követő 24 órán belül megtörténik. Amennyiben az online banki rendszer nem üzemel, úgy az átutalások ellenőrzése és a jegyek kiküldése későbbi időpontban történhet. Átutalással történő online vásárlás csak abban az esetben érvényes, ha legkésőbb az esemény napján (amennyiben ünnepnapra vagy hétköznapra esik, úgy az azt megelőző banki nyitvatartási napon) bankzárásig beérkezik a jegyek ellenértéke. Ellenkező esetben csak bankkártyás fizetést tudunk elfogadni.

Amennyiben vásárlónk a bank átutalás fizetés opciót választotta és mégsem tart igényt a jegyekre, kérjük, hogy mielőbb írásban jelezze az alábbi email címen: foglalas@orfeumclub.hu. A megrendelt jegyek kifizetésére 3 nap áll jegyvásárlónk rendelkezésére. A 3.napon emlékeztető emailt küldünk, hogy amennyiben aznap nem történik meg a fizetés, a foglalást töröljük.

 

 

  • Személyes vásárlás

Az online foglalást követően a vásárlónak lehetősége van jegyeit készpénzben az Orfeum jegypénztárának nyitvatartási idejében személyesen megvásárolni. A nyitvatartási időről itt tájékozódhat: https://orfeum.hu/kapcsolat.

  • A fizetés következményei

Miután a vásárló jegyeit online megvásárolta, azokat bankrendszeren, vagy PayPal rendszeren keresztül, illetve személyesen kifizette, a vásárlás nem törölhető és nem vonható vissza, a megvásárolt jegyek nem válthatók vissza, kivéve, ha a szervező hibájából elmarad az adott előadás. (Ezzel kapcsolatosan részletes tájékoztatást a 8. és 11. pont tartalmaz.)

  • Hiba a fizetés során, egyéb tudnivalók

Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 30 948 6448-as számon! Ne indítsa újra a vásárlást!

A bankkártyával és vagy banki átutalással fizetés során felmerülő esetleges hibákért a szolgáltató nem vállal felelősséget, és a szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával, vagy banki átutalással történő fizetés során vagy következtében keletkezik.

  1. A megvásárolt jegyek és azok kézbesítése

7.1.  Elektronikus jegy, azaz e-ticket

Az e-ticketet e-mailben küldjük el. Ennek bemutatása érkezéskor kötelező vagy nyomtatott formában, vagy e-mail fogadására és pdf dokumentum megnyitására alkalmas telefonkészüléken. Az e-ticket egy teljes értékű elektronikus jegy, amely belépésre jogosít.

7.2.  Egyéb tudnivalók a jegyekkel kapcsolatban

A vásárlók által kinyomtatandó jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a vásárlót terheli.

  1. A jegyvásárlás visszaigazolása

A bankkártyával történő jegyvásárlásról a Royal Orfeum Kft. rendszere azonnali visszaigazolást, automata választ küld benne a megvásárolt jegyekkel. Amennyiben vásárlónk 30 percen belül nem kapja meg a visszaigazoló levelet, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36309486448-as telefonszámon.

A banki átutalással történő jegyvásárlásról vásárlónk egy válaszlevelet kap, amelyben értesítjük, hogy vásárlási igényét rögzítettük, de a jegyeket csak azok ellenértékének bankszámlánkra történő beérkezését követő 24 órán belül küldjük ki. Amennyiben vásárlónk az utalást követő 1 munkanapon belül nem kapja meg a visszaigazoló levelet benne a jegyekkel, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36309486448-as telefonszámon.

A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló levelet a szolgáltató a vásárló által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a vásárlót terheli a felelősség, a szolgáltató nem felel!

  1. Elállás a vásárlástól

A vásárlás a „fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bek. l) pontja alapján vásárlót nem illeti meg az elállás és felmondás joga, ha a megvásárolt jegy vagy ajándékutalvány egy adott időpontra (adott napra, vagy határnapra) szól. Amennyiben az adott előadásra bármilyen oknál fogva nem tudnak eljönni, a Royal Orfeum Kft.-nek (szolgáltató) nem áll módjában sem visszaváltani a jegyet, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével). Amennyiben a megvásárolt ajándékutalványt annak lejárati határidején belül nem használják fel, úgy azt a határidő lejárta után elfogadni nem tudjuk (kivéve Vis Maior esete).

  1. Számlázás

A megvásárolt jegyekről vagy ajándékutalványokról a szolgáltató a vásárló részére számlát állít ki, arra a névre, amelyről az átutalás és/vagy a befizetés érkezett.

  1. Elmaradt előadások

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy egy rendezvény elmaradása esetén vásárlóinkat e-mailben vagy telefonon tájékoztassuk, és a jegyek átváltását elősegítsük. Vásárlóinkat a vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy pótelőadásra történő átváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről.

A Royal Orfeum Kft. a műsorváltoztatás jogát minden esetben fenntartja, ezért az elmaradó előadásra szóló jegyek ugyanazon előadás más időpontban való bemutatására érvényesek. Amennyiben vásárlóink ezt nem fogadják el, úgy a megvásárolt jegyek árát az elmaradt előadás napjától számított 30 napon belül visszafizetjük. Ezt követően a jegyek visszaváltására nincs mód.

Egészségügyi veszélyhelyzet vagy egyéb vis maior helyzet fennállása esetén, amennyiben az előadásokat kormányzati, önkormányzati, hatósági döntés, járványügyi védekezés vagy más, a az Orfeumot működtető vállalkozás érdekkörén kívül álló okok miatt el kell halasztani, az elmaradó előadásokra váltott jegyek vagy érvényesek a pótlás időpontjára, vagy voucherré minősülnek a jegy vételi árának értékében. A voucher felhasználására vonatkozóan emailben küldünk tájékoztatót.

  1. Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek, békéltető testület

Vásárlóink esetleges panaszaikat, észrevételeiket az ÁSZF 2. pontjában írt elérhetőségeken közölhetik a szolgáltatóval.

A szolgáltató a szóban vagy telefonon beérkezett panaszt lehetőség szerint azonnal kivizsgálja és orvosolja. Ha erre nincs mód, vagy a vásárló a panaszkezeléssel nem ért egyet, úgy a szolgáltató írásbeli jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról, a szolgáltató által javasolt panaszkezelési módról, a vásárló álláspontjáról, és annak egy másolati példányát átadja a jelenlévő vásárlónak, az eredeti példányt megőrzi, telefonos ügykezelés esetében pedig a jegyzőkönyv 1 (egy) másolati példányát a panaszkezelés érdemi kivizsgálásáról szóló tájékoztatással egyidejűleg küldi meg a vásárlónak. A panaszkezelés érdemi eredményéről a Szolgáltató 30 (harminc) napon belül tájékoztatja a vásárlót.

Az írásban (e-mailen, postai úton) érkezett panaszt a szolgáltató 30 (harminc) napon belül vizsgálja ki, és tájékoztatja a panasz beérkezésével azonos módon a vásárlót. Amennyiben a szolgáltató elutasítja a panaszt, köteles azt megindokolni, egyúttal tájékoztatni a vásárlót arról, hogy panaszával mely hatósághoz, szervhez fordulhat, illetve, hogy adott esetben békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató köteles megadni az illetékes hatóság, illetve az illetékes békéltető testület elérhetőségét.

  1. Adatkezelés, adatvédelem

A szolgáltató a vásárlók személyes adatait a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően kezeli.

  1. A szolgáltató szolgáltatásában esetlegesen bekövetkező hibák, akadályoztatások

A szolgáltató által üzemeltetett weboldal és jegyvásárlási rendszer minden szükséges intézkedés megtétele mellett is esetlegesen meghibásodhat, a működésük akadozhat. A szolgáltató erre tekintettel nem tudja a weboldal és a jegyértékestő rendszer folyamatos, zavartalan, hibátlan működését vállalni. A megfelelő működés érdekében a szolgáltató a weboldalát és rendszerét folyamatosan karbantartja, szükség szerint fejleszti, updateli, és mindennek érdekében a weboldal és a jegyértékesítő rendszer működtetését szüneteltetheti, mégpedig a vásárlók előzetes értesítése nélkül. A szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.

  1. Egyebek

Telekommunikációs eszközök használata

A vásárlás lebonyolítására szolgáló eszközök (mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, tablet stb.) internet-, mobil- vagy más elektronikus kapcsolatának, esetlegesen a speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként a vásárló egyéni előfizetői vagy más szerződése alapján a telekommunikációs szolgáltatója díjat számíthat fel. A Royal Orfeum Kft. mint szolgáltató azonban semmilyen ilyen jellegű díjat, költséget nem számíthat fel, és nem alkalmaz emelt díjas szolgáltatást.

A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

Az orfeum.hu, valamint a ticket.orfeum.hu oldalak elérhetőségét a tárhely szolgáltató 99,9%-os rendelkezésre állással garantálja éves szinten. A rendelkezésre állás mérése szempontjából nem tekinthető szolgáltatás kiesésnek az ütemezett karbantartási idő, mely időszakban rövid időre átmeneti szünet fordulhat elő az oldalak működésében. A karbantartási idő alkalmanként nem tarthat tovább 6 óránál, félévente pedig legfeljebb 20 órát vehet összesen igénybe. A weboldalak tartalmáról rendszeres biztonsági mentés készül, így probléma esetén visszaállíthatók korábbi hibamentes állapotukba. Az adattartalom tárolása RAID redundáns technológiával történik, így, ha bármelyik merevlemezzel probléma adódik, akkor az oldalak továbbra is elérhetők maradnak a többi merevlemez segítségével. Az oldal minden internetböngészővel és operációs rendszer alatt működőképes, a honlap kommunikációja pedig biztonságos, titkosított (https) kapcsolaton keresztül történik. A weboldalakon szereplő adatokat MariaDB adatbázisban tároljuk.

Házirend

Vendégeink a jegyek megvásárlásával magukra nézve kötelezőnek ismerik el a szolgáltató házirendjét, amely itt érhető el: https://orfeum.hu/hazirend/. A házirend a jegyvásárlással létrejövő szerződés részét képezi.

General Conditions of Contract and Consumer Information Regarding Ticket  Purchase

Important Information

The Royal Orfeum Company Ltd call their customers’ attention that  prior to purchasing a ticket, the General Conditions of Contract (hereafter: Contract) must be carefully read.Tickets should only be bought  after the conditions below  have been acknowledged, understood and accepted as obligatory by our customers. The present Contract also includes the obligatory pre-contract information  prescribed in Act 11.§ par.(1)  45/2014. (II.26.) about the detailed regulation between the customer and Royal Orfum Company Ltd.

Should you have any queries, do not hesitate to contact us at the addresses/sites detailed in point 2.

Contents

  1. Service provider
  2. Service provider’s availability, other data of information
  3. The scope of application of present Contract, the contract between the customer and service provider, online ticket purchase
  4. Selecting the performances, seats and tickets
  5. The use of basket
  6. Payment for tickets

6.2.   Registration

6.3.    Ways of payment

6.3.1.Payment by bank card

6.3.2.Other ways of payment

6.4.   The consequences of payment

6.5.   Error during payment, other pieces of information

  1. Purchase and delivery of tickets

7.1.   Electronic vouchers

7.2.   PDF vouchers

7.3.   E-tickets

7.4.   Other pieces of information regarding tickets

  1. Confirmation of ticket purchase
  2. Cancellation of ticket purchase
  3. Invoicing
  4. Cancelled performances
  5. Complaints, possibilities for enforcing customers’ rights, arbitration
  6. Managing and protecting data
  7. Possible errors or/and obstacles in service provider’s work
  8. Miscellaneous

1. Service provider

Royal Orfeum Company Ltd

Seat:   1137 Budapest, Pozsonyi út 32. floor 5, flat  3

Site: 1173 Budapest, Erzsébet krt. 43-49 (Orfeum, a Pesti Mulató)

Registration number : 01-09-948147

Tax number: 22995234-2-41

Bank account number: 11600006-00000000-44331892, 11600006-00000000-78851780

Representative: Ildikó Sziklai, Managing Director

2. The availability of service provider, other data of information

Postal address: 1137 Budapest, Pozsonyi út 22. 5.em. 3.

website: orfeum.hu

call centre: +36 30 948 6448

customer service email: foglalas@orfeumclub.hu

Storage service provider: EZIT Kft.

Storage provider’s address: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

3. The scope of the present Contract, the contract between the customer and the service provider and online shopping for tickets

Royal Orfeum Company Ltd. performs several productions of their own organized by themselves on their own venue: Orfeum, the Revue of Budapest (Orfeum, a Pesti Mulató) as well as shows/programmes of outside performers for which they sell tickets through their own online sales system.

The present Contract defines the conditions of the use of the service between the natural or legal entity (hereafter: the customer) and the service provider to purchase tickets as well as the obligations and contract rights established between the service provider and the customer.

The customer explicitly acknowledges that the service provider is entitled to modify the contract unilaterally. The service provider is obliged to inform customers about the modification by releasing it on https://orfeum.hu  8 days prior to it taking effect, thus the retrospective  application of the Contract is totally excluded.

The activity of the service provider covers all of the following: organizing and arranging events and performances as well as ticket sales (altogether: services). These activities of the service provider do not require a special permit.

During the purchase described in detail in point 6 an electronic contract, the Contract, is established between the customer and service provider through pressing the button „pay” (fizetés). By establishing the contract, the customer states that the present Contract, its conditions and information have been understood and accepted as obligatory for them and accordingly has given their permission to the handling of their necessary data as determined in the Contract and Regulation of Data Usage.

The Contract established between the customer and service provider is regarded a written contract. The written contract is constituted of the data given by the customer and stored by the service provider on the service provider’s website, of the ticket purchase transaction by the bank, or in the case of personal purchase the obtained ticket(s) and the present Contract together.These data must be stored by the service provider till the time determined by the accounting and tax regulations. The place of storage is always the seat of the service provider and the server park. The Contract thus established is accessible till its expiratory date defined in the above regulations.

The Contract between the customer and the service provider is laid down in Hungarian for a defined period of time, and runs out at the moment when the performance/event is accomplished and the ticket(s) expire(s). This way the Contract does not change into one for an undefined period.

Below you can find information regarding ticket(s) purchase.

4. The performance, seats, choosing tickets

On our websites https://orfeum.hu/eseményeink és https://orfeum.hu our customers can find detailed information concerning events of the service provider. After the particular performances and events having been clicked on, the website brings up the detailed picture of the venue of the particular event, which clearly shows the placement of the tables, boxes and seats surrounding the stage, the different categories of tables and seats marked in different colours deluxe, premium and standard). There is also a detailed description of the event itself.

Our customers can select seats they want from free ones marked in green. Directing the cursor to the specific seats, in a separate window information regarding the seats (free/booked, price) will come up. After having selected the  the required seat(s) from the green ones, by clicking on it (them) customers can buy them. When the seat(s) change(s) into red,they will get into the purchaser’s basket.The customer then has 30 minutes at their disposal to buy it(them). During this time several more tickets can be put into the basket, or the booking process can be interrupted by leaving the website. In the zone below the picture of the auditorium the ticket in the basket can be deleted by clicking on „x”. After having selected all the tickets to buy, the customer can check the content of the basket by scrolling further and further down, and finally by clicking on the button „pay”(fizetés), they can choose the way of payment and realize it electronically.

5. Use of the basket

In the basket  the ticket(s) (seat(s) and table), the title and the date of the selected event/performance, and the price of the ticket(s)  can be seen. No administration fee is charged. Below the ticket the payable sum, including VAT, can be seen. Beyond this price no other costs are charged.

Customers are kindly requested to check their basket carefully before clicking on the „pay” button, as by doing so our customers have payment liabilities. In case the customer wants to delete a ticket from the basket, they can do so by clicking on the red”x”. If they want to delete all tickets  of the same performance, they can do so by clicking on the red „x” one by one.

6. Paying for tickets

               6.1 Registration, logging in.

Tickets can be bought after registration and logging in. To do so they need to click on the icon Logging in / registration on https://orfeum.hu. The following data are needed for registration: first name, surname, email address and for logging in email address and password. Following registration the customer is sent an automated message with a confirmation link. Clicking on this, customers registration is accomplished and following this, in the case of any future booking, it will be enough to provide their log-in data. Customers are fully liable for any data, user’s name and password, as well as all ticket purchases when providing the above data.

In case any unauthorized person gets access to the data above, the customer is obliged to inform the service provider of this immediately. Any damage deriving from missing this obligation is the customer’s responsibility. The service provider does not take responsibility for any damage deriving from storing the password or handing the password/user’s name over to a third person. By registering the customer states and takes on the responsibiity for providing their true data on the service providers website, thus the service provider excludes their responsibility for any damage originating from giving faulty or false personal data or email address.

           6.2.The price of tickets

Only the price of the ticket(s), i.e. the gross sum of the item(s) in the basket  must be paid for by customers, there are no other expenses or costs charged.

           6.3. Ways of pay payment

There are several ways to be selected from.

               6.3.1.Paying by card

The service provider uses the payment sevices of PayPal. The customer must give the data of their bank card on the safe site of PayPal. Royal Orfeum  Company Ltd. has no access to these data. The result of the transaction is automatically—within 5-10 seconds – transferred to our sytem, following which our customers are informed about the success of the transaction on the bank’s site. Customers are requested not to close down the browser or interrupt the process. The system then sends back a confirmation to the email address on the data site, which includes all the important information regarding the ticket(s) purchased.

                 6.3.2.Bank transfer

Paying for tickets by bank transfer happens by sending money to the bank account number 11600006-00000000-44331892 of Erste Bank. (BIC: GIBAHUHB, IBAN: HU241160000600000000443331892). Checking/controlling incoming bank transfers as well as the delivery  of tickets are carried out within 24 hours of the receipt of the complete price of the ticket(s).

In case the online bank system is out of order, controlling transfers and the delivery of tickets may be delayed. Online bank transfer is only valid if the exchange value of the ticket(s)has arrived  till bank closing time of the day of the event, or in the case of a bank holiday or weekend during office hours of the previous day. In any different case we can only accept payment by bank card.

                 6.3.3.Personal purchase of tickets

Having booked online, the customer has the opportunity to buy their ticket(s) personally during the opening hours of the ticket office. Information on opening hours can be found on: https://orfeun.hu/nyitva-tartas/.

           6.4. The consequences of payment

Once the customer has bought their ticket(s) online and has paid for it(them) either through the bank or the PayPal system or in person, the  purchase cannot be cancelled or withdrawn, or the purchased tickets cannot be refunded, except if the performance is cancelled owing to the fault of the organizer. (Detailed information regarding this situation can be found in points 8 and 11.)

           6.5. Error during payment, other information

If an error has occurred during the payment process, please call us on +36 30 948 6448. Do not restart it. Possible errors during payment by bank card or bank transfer are not the liability of the service provider, and it is not the service provider’s responsibility either if any damage or misuse occurs during or as a consequence of bank card payment or bank transfer.

7. Tickets purchased and their delivery

           7.1. Electronic, that is e-ticket

E-tickets are sent in emails. The presentation of it(them) on arrival is obligatory either in printed version or on a smart phone capable of receiving emails or opening pdf documents. E-ticket is an electronic ticket of full value, which entitles customers to entering.

           7.2.Other pieces of information regarding tickets

The consequences and damages of loss, theft, faulty print and illicit or multiple copying exclusively lie with the customer.

8. The confirmation of ticket purchase

The electronic system of Orfeum Company Ltd sends confirmation of a successful ticket purchase within an hour in general, but within 48 hours at least as prescribed by law to the customer’s email address along with the e-ticket. (see point 7). This automated email of confirmation of purchase is sent to the email address given by the customer previously. All responsibilities for damage originating from the wrong email address lie with the customer and not the service provider. If the customer does not receive the confirmation within 48 hours, they are requested not to initiate a new purchase but to call our customer service on +36 30 948 6448 or email to foglalas@orfeumclub.hu .

9. Cancellation of purchase

Purchase can be interrupted any time before pressing „payment” (fizetés) button without consequences. Act 45/2014 (II.26.)§ 29, paragraph 1, point 1 rules that the customer is not entitled to the cancellation of purchase if the ticket is for one specific time, day or deadline. If the customer cannot be present at the performance for any reason, Royal Orfeum Company Ltd. has no obligation either to exchange a ticket or give a refund (except if the performance is cancelled by the organizer).

10. Invoicing

The service provider sends an invoice about the  purchased ticket(s) to the name where the payment  or transfer has arrived from.

11. Cancelled performances

Our company does its best to inform their customers via email or phone about the possible cancellation of a performance and thus to promote refunds. On https://orfeum.hu we immediately publicize the details needed to exchange tickets and also inform our customers about refunding or further using the tickets. The Royal Orfeum reserves the right to change the programme therefore the tickets for cancelled performances can only be validated for the same programme at a different time. In case this offer is not accepted, customers can be given a refund within 30 days. Beyond this date there is no possibility for exchanging tickets.

12. Complaints, rights, arbitration

Customers can communicate their possible complaints and observations to the service provider through the possibilities described in point 2 of the Certificate.

The service provider will look into and possibly solve the complaint having arrived by phone or in word. If there is no way to do so, or the customer is not satisfied with how their complaint is being handled, a report of the complaint, the recommended way of dealing with it and the view point of the customer present will be drawn up, one copy of which will be handed over to the customer with the original one being kept. In case of dealing with the complaint by phone, the service provider will send one copy of the report along with the information about the effective investigating process of the complaint, of which the customer will be informed within 30 day.

Complaint(s) arriving by email or post will be looked into by the service provider within 30 day and the customer will be informed about it in the same way as above. In case the service provider declines the complaint(s), they are obliged to render a reason for it, and at the same time information must be given about which supervising body or authority and/or if arbitration can be contacted. The attainability of the authorized organization or arbitration must be provided.

13. Handling and protecting data

All personal data of customers are handled in accordance with law.

The customer gives permission to be electronically informed about the programmes and services of Orfeum as well as other useful particulars or possible changes.

14. The possible obstacles or errors in the service of the service provider

Errors and obstacles can occur to the website or the ticket sales system operated by the service provider despite all security measures. The service provider, therefore, cannot take it upon themselves to operate the website and the ticket sales system continuously without the possible occurance of errors. To operate the website and the ticket sales sytem appropriately, the service provider has to maintain, develop and update them continuously. For this reason, the operation of the system might temporarily be stopped after customers having been notified in advance. The service provider is only liable for damages deliberately caused by them or due to the errors caused by their serious negligence. The scale of the liability cannot exceed the value of the transaction.

15. Miscellanious

The use of telecommunication devices.

The telecommunication service provider of the customer – depending on their individual subscription or other contract — can charge the customer with a fee for using any device, such as mobiles, fixed line phones or internet, or any special payment like a mobile one. However Royal Orfeum Company Ltd., as a service provider, must not charge any extra fee or cost, and must not use any premium rate services.

The operation of digital data, technical measures of protection

The annual 99.9% of accessibility of the websites orfeum.hu and orfeum.hu is guaranteed by our hosting service provider. When measuring availability, planned maintenance, when a temporary break can occur, cannot be regarded as a loss of service. Maintenance break cannot take longer than 6 hours at a time and in a half year it cannot take longer than 20 hours altogether. The contents of the websites are regularly saved for security reasons, so in the case of a problem, they can be restored into their earlier faultless state. The storage of contents happens through RAID reundant technology. Therefore if a problem happens with any Winchester, data can still be accessible with the help of other Winchesters. The website is able to operate with any internet browser or operational system, and the communication of the homapage is realized through a secure and secret (http) connection. The data on the websites are stored in MariaDB databasis.

16. Rules of the House

When purchasing their tickets, customers accept the rules of the house of the service provider as obligatory for them. It can be reached at https://orfeum.hu/házirend (rules of the house=házirend). The rules are part of the contract established when purchasing a ticket.